آغاز تدریجی موج دوم سفر‌های بهاری در تعطیلات عید سعید فطر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آغاز تدریجی موج دوم سفر‌های بهاری در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت : طی دو روز گذشته افزایش یازده درصدی تردد در محور‌های استان را شاهد بودیم.

سیدشهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلات پیش روی عید سعید فطر و شروع موج دوم سفر‌ها در فصل بهار، گفت : طی دو روز گذشته روند تدریجی افزایش تردد در محور‌های استان آغاز شده و شاهد افزایش حدودی یازده درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی پیش‌بینی کرد این افزایش تردد طی روز‌های آتی و با شروع تعطیلات بیشتر شود و افزود: در تعطیلات عید فطر سال گذشته بیش از سه میلیون تردد در محور‌های استان به ثبت رسید و انتظار می‌رود امسال با توجه به اینکه بسیاری از هموطنان روزه‌دار در ایام نوروز به سفر نرفتند و منتظر تعطیلات عید فطر بودند، با افزایش تردد نسبت به سال گذشته مواجه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استقبال برای افزایش سفر‌ها در پایانه‌های استان نیز خود را نشان داده، بگونه‌ای که در پایانه شهید «کاویانی» به عنوان مهمترین پایانه استان افزایش تردد مسافران و فروش بلیط را شاهد هستیم.

کهریزی از آمادگی راهداری برای موج دوم سفر‌های بهاری همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد و عنوان کرد: ۴۵۰ نفر نیروی راهداری در قالب ۴۹ اکیپ ثابت و سیار در راهدارخانه‌ها و در قالب گشت‌های سیار پای کارهستند و آماده‌باش راهداری تا پایان موج برگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

وی به مسافران توصیه کرد، با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر شرایط بد جوی طی روز‌های آینده، حتما مسائل ایمنی را رعایت کنند و قبل از ورود به محور‌های مواصلاتی از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه یادآور شد: پس از پایان سفر‌های تعطیلات عید فطر و با گرم شدن هوا، رویکرد راهداری از آمادگی زمستانی به سمت آمادگی برای سفر‌های تابستانی تغییر خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.