سناتور آمریکایی: شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد

الیزابت وارن، سناتور آمریکایی می‌گوید شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد.

الیزابت وارن، سناتور آمریکایی، در جدیدترین و مستقیم‌ترین انتقاد یک نماینده کنگره آمریکایی از اقدامات اشغالگران صهیونیست، اذعان کرده است که جنایات اسرائیل در نوار غزه به نسل کشی تبدیل می‌شود.

وارن هفته گذشته که در مرکز اسلامی بوستون سخنرانی می‌کرد، به سوال یکی از حضار در مورد اینکه آیا اقدامات اسرائیل را می‌توان به عنوان نسل کشی طبقه بندی کرد، پاسخ داد و گفت: «اگر بخواهید این کار را از لحاظ قانونی بررسی کنید متوجه می‌شوند که این نسل کشی است و قانون گذاران شواهد زیادی برای این کار دارند.»

این سناتور اظهار داشت: برای من بسیار مهمتر است که بگویم آنچه اسرائیل انجام می‌دهد اشتباه است؛ و اشتباه است. گرسنگی دادن به کودکان در یک جمعیت غیرنظامی اشتباه است. انداختن بمب‌های ۲۰۰۰ پوندی در مناطق پرجمعیت غیرنظامی اشتباه است.»

اگرچه او از اینکه مستقیماً حمله به غزه را نسل‌کشی بنامد خودداری کرد، اما اذعان وارن به اینکه «شواهد زیادی» برای طبقه‌بندی آن به عنوان یک نسل کشی وجود دارد، مستقیم‌ترین انتقاد از جنایات جنگی اسرائیل توسط یک نماینده کنگره آمریکا است. اظهارات او همچنین در زمانی بیان می‌شود که مخالفان اقدامات اسرائیل در واشنگتن به اوج خود رسیده است.

پس از اظهارات وارن، سخنگوی او به روزنامه پولیتیکو گفت که او "درباره روند حقوقی جاری در دیوان بین المللی دادگستری بدون اینکه دیدگاه خود را در مورد اینکه آیا نسل کشی در غزه رخ می‌دهد یا خیر اظهار نظر کرد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود
حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اجرای قانون جنگل بود
حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
اسرائیل جنایتکار به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، عزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است.
حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها موجب نا امنی منطقه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
۱۲:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
شواهد زیادی از نسل‌کشی اسرائیل در غزه وجود دارد ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنندف نمی دانند و نمی فهمند.
آخرین اخبار