ورزشکاران سازمان‌یافته آذربایجان‌غربی به ۱۱۳ هزار نفر رسید

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: پارسال تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان به ۱۱۳ هزار نفر رسید که رقمی بی نظیر در تاریخ ورزش استان به شمار می‌رود.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ورزشکاران سازمان‌یافته استان به ۱۱۳ هزار نفر رسیده، گفت: از این تعداد بیش از ۷۵ هزار نفر مرد و حدود ۳۸ هزار نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: کل ورزشکاران سازمان‌یافته آذربایجان‌غربی در سال گذشته ۱۴.۴ درصد معادل حدود ۱۴ هزار نفر بیشتر از سال ۱۴۰۱ بود.

بیرامی ادامه داد: این افزایش در بخش مردان ۱۱ درصد معادل ۷ هزار و ۳۰۰ نفر و در بخش زنان ۲۲ درصد معادل ۶ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: این افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته به علت ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های مختلف، جلب همکاری روزافزون بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش و همچنین میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی بود که رغبت خانواده‌ها را برای حضور نوجوانان و جوانان در رشته‌های ورزشی دوچندان کرد.

بیرامی گفت: ورزش استان پارسال سالی درخشان را پشت سرگذاشت و در حوزه‌های مختلف شاهد رشد و پیشرفت قابل توجهی بود.

وی افزود: امسال نیز با همه توان در راستای رشد شاخص‌های مربوط به ورزش در آذربایجان‌غربی فعالیت خواهیم کرد تا بتوانیم بیش از این هم، زمینه حضور جوانان و نوجوان به صورت سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه قهرمانی را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.