سازمان ملل:

بر ضرورت احترام به مراکز دیپلماتیک تاکید کرده‌ایم/ نمی‌خواهیم شاهد تشدید تنش باشیم

دوجاریک در واکنش به بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد که دبیرکل سازمان ملل بر ضرورت احترام به مراکز دیپلماتیک تاکید کرده و نمی‌خواهد شاهد تشدید تنش در منطقه باشد.

«استفان دوجاریک» روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده اگر شورای امنیت حملات اسراییل به مرکز دیپلماتیک ایران را محکوم و عاملان آن را محاکمه می‌کرد، شاید ضرورتی برای مجازات این رژیم وجود نداشت، پرسید: نظر دبیرکل در این خصوص چیست؟

دوجاریک پاسخ داد: شورای امنیت تصمیمات و اقدامات خاص خود را انجام می‌دهد. دبیرکل سازمان ملل به صراحت بر نیاز به احترام به کنوانسیون وین و احترام به مراکز دیپلماتیک تاکید کرده است.

این خبرنگار پرسید: اگر ایران به اسرائیل برای انتقام حمله کند، آیا دبیرکل معتقد است که این اقدام توجیه شده است؟

دوجاریک پاسخ داد: دبیرکل سازمان ملل نمی‌خواهد شاهد هیچ خشونت و تشدید تنش باشد که در شش ماه گذشته درحال افزایش بوده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر اول آوریل ۲۰۲۴ در اطلاعیه اعلام کرد: «در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر رژیم گرگ صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیما‌های این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمان وی بدست رژیم غاصب و منفور صهیونیست، تاکید کردند: آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در پی این حمله رژیم اسرائیل نوشت: «‏در پی حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ساختمان دیپلماتیک کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت چند تن از مستشاران رسمی نظامی کشورمان، مقام سفارت سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مدیرکل آمریکا به وزارت خارجه فراخوانده شد. در این احضار، ابعاد حمله تروریستی و جنایت رژیم اسرائیل تبیین و مسئولیت دولت آمریکا مورد تاکید قرار گرفت. پیام مهمی به دولت آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد. آمریکا باید پاسخگو باشد.»

در پی این حمله، نمایندگی ایران در سازمان ملل برای محکوم کردن این اقدام به شورای امنیت سازمان ملل نامه‌ای ارسال کرد و به دنبال آن، روسیه درخواست جلسه علنی شورای امنیت سازمان ملل را از کشور مالت که ریاست دوره‌ای این شورا را در ماه جاری میلادی (آوریل) برعهده دارد، کرد که این جله روز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با دوم آوریل ۲۰۲۴ برگزار شد و نمایندگان کشور‌های عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب‌های بیشتر در منطقه هشدار دادند.

سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه و نیز متحدان آنها یعنی کره جنوبی و ژاپن این حمله اسرائیل را نه تنها محکوم نکردند بلکه مانع صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای محکومیت این حمله شدند.

نمایندگی ایران در سازمان در پی این اقدام اعلام کرد: جلسه شورای امنیت سازمان ملل حمله اسراییل علیه تاسیسات دیپلماتیک ایران را محکوم کرده و بر مصونیت تاسیسات دیپلماتیک تاکید کرد. با وجود این اتحاد، آمریکا، فرانسه و انگلیس با بیانیه روسیه مخالفت کردند. این استاندارد دوگانه اعتبار شورای امنیت را تضعیف کرده و یک روش خطرناک به جا می‌گذارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شمار شهدای غزه از مرز ۳۳ هزار و ۶۰۰ تن گذشت
سازمان ملل گزینه جنایت جنگی اسرائیل را روی میز گذاشت سوال اینجاست که پس چرا در این مدت هفت ما بررسی و رسیدگی نکرده است و بررسی و رسیدگی نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و حمایت همه جانبه آمریکا جنایتکار همه قوانین بین المللی را نقض کرده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار تسلیحات اسرائیل جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کند پس آمریکا شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه بوده است.
ننگ بر مدعیان حقوق بشر که با سکوت خود، زمینه ساز وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
سازمان ملل که خفه شده بود چی شده دوباره سخنرانی می کنه
مگه کور بودی وندیدی اسرائیل وآمریکا چه جنایتی کردند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۸ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
انتقام از اسرائیل خواست ملت ایران است دولت نمی تواند جلوی آن رابگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
حق ایران در تنبیه آمریکا و اسرائیل محفوظ هست و هیچ مزدوری نمی‌تونه مانع انتقام ما بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
ملل کجا بود سازمان دست نشانده لعنت به اسرائیل و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
سازمان ملل یا مترسک غربی ها.
فقط به ساز غرب ، می رقصد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
این سازمان مللی ها اکثرا مهره های رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا دیگر نمی‌تواند اسرائیل را نجات دهد.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون شرک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
۲۲:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون شرک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار و تروریست ها جنایتکار در سوریه، لبنان، عراق و منطقه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به جو بایدن در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل
اگر در صورت آمریکا از اسرائیل حمایت کند و ما هم از نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و منطقه انتقام می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
ترامپ در جمع هوادارانش در ایالت اوهایوی آمریکا گفته اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد. کسی چه می‌داند، شاید قرار است پیش‌بینی شهید ابو مهدی مهندس را همگی با چشمان خود ببینیم که گفته بود آمریکا به دست ترامپ از بین می‌رود.

رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان، دست به قمار خطرناکی زده است‌،چرا که نقض صریح قوانین بین‌المللی در این جنایت از یک‌سو و موج محکومیت این اقدام از سوی کشورهای مختلف از سوی دیگر نشان می‌دهد همه چیز برای تأدیب سخت حاکمان شرور اسرائیل کودک‌کش آماده است و ایران بر اساس اصل قانونی ‌مقابله به مثل و دفاع مشروع حق مسلم خود می‌داند که انتقام سخت خود را از اسرائیلی‌ها بگیرد.

برای آنکه پیامدهای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه دامن آمریکا را نگیرد، سخنگوی کاخ سفید تلاش کرد از هر‌گونه اظهار نظر درخصوص این جنایت تروریستی خودداری کند. این در حالی است که اسکای‌نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داده است که تل‌آویو، واشنگتن را از این حمله مطلع کرده بود. بنابر این آمریکایی‌ها در این جنایت شریک جرم بوده‌اند و باید انتقام پس بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار در جنگ غزه جز کشتار دستاوردی نداشته است
۲۲:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار در جنگ غزه جز کشتار دستاوردی نداشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون درسوریه چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا به حمایت از جنایات اسرائیل ادامه می‌دهد
۲۲:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا به حمایت از جنایات اسرائیل ادامه می‌دهد
که در میان ناتوانی جامعه جهانی برای ایستادن مقابل توحش صهیونیست‌ها، آمریکا همچنان برای ادامه جنگ نسل‌کشی علیه غزه، به اسرائیل چراغ سبز می‌دهد.
که ارتش رژیم اشغالگر با بمباران ساختمان شورای خدمات مشترک وابسته به شهرداری‌های استان‌های مرکزی غزه، شهردار المغازی و جمعی از شهروندان غیرنظامی را ناجوانمردانه و مستقیم و بدون هشدار قبلی ترور کرد.
که این کشتار، جنایت جنگی و مغایر با همه قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود که طبق آن مصونیت و حمایت از شخصیت‌های غیرنظامی، ضروری است. این جنایت در چارچوب بخش جدیدی از کشتارهای وحشیانه اشغالگران علیه مردم فلسطین است که به شکل عامدانه و از پیش برنامه ریزی شده انجام می‌گیرد.
که دولت آمریکا همچنان به اشغالگران برای ادامه ارتکاب جنایت نسل‌کشی و هدف قرار دادن جامعه مدنی غزه چراغ سبز می‌دهد و این درحالی است که جامعه بین‌المللی قادر به مقابله با این جنایات نیست.
ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های جنگی خود و هدف قرار دادن افراد غیرنظامی، دوشنبه شب حاتم صالح الغمری، شهردار شهر المغازی در مرکز نوار غزه را ترور کرد. جنگنده‌های رژیم اسرائیل شهید الغمری را به همراه گروهی از غیرنظامیان در ساختمان شورای شهر المغازی حین انجام وظیفه و بدون اطلاع قبلی هدف قرار دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکار در جنگ سوریه دبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم
اگر اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تلاویو را با خاک یکسان کرده و اجازه به نتانیاهو نمی‌دهیم.
اخیرا نتانیاهو در کنفرانس امنیتی مونیخ آهن پاره‌ای را درآورده و گفته این قطعه‌ای از پهپاد ایران است و اگر ما بخواهیم می‌توانیم علیه ایران اقدامی انجام دهیم. ما به آنها می‌گوییم اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند تل آویو را با خاک یکسان و فرصت فرار به نتانیاهو نمی‌دهیم.
امروز دشمنی مثل نتانیاهو با پرونده فساد اقتصادی و دشمنی مانند ترامپ با پرونده‌های فساد انتخاباتی در مقابل ما قرار دارند که به فضل پروردگار ما هر دوی آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل غلط می کند ایران را تهدید کند/ برای نابودی رژیم صهیونیستی موشک های بالستیک ایران کافی است لازم نیست برای سلاح هسته ای هزینه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
دونالد ترامپ جنایتکار درتاریخ 13 دی ماه سال 1398 حمله به فرودگاه بین المللی بغداد ثابت کرد که بویی از انسانیت نبرده است.
باید جنایت ترامپ جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
ترامپ باید به عنوان جنایتکار جنگی و باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
ترور شهید سردار سلیمانی نقض قوانین بین الملل بوده است.
حامیان تروریست ها باید پاسخگو و جوابگو باشند.
مردم ایران جنایت های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را فراموش نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
۲۲:۰۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.

اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.

اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
دیگر هیچ کس در آمریکا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در کانادا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
جنایات آمریکایی ها را به گوش جهانیان می‌رسانیم.
جنایات صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان می‌رسانیم.
جنایات تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش را به گوش جهانیان می‌رسانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
غرب و آمریکا شریک جرم جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و غزه هستند.
قطع آب و برق غزه کشتار جمعی است
نتانیاهو، بایدن، هر دو عامل اصلی جنگ در غزه هستند.
دولت آمریکا شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در غزه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا عامل کشتار مردم نوارغزه است.
غرب عامل کشتار مردم نوارغزه است.
شمار شهدای غزه به 35 هزار نفر رسید پس حقوق بشر کجاست؟
بمباران فسفری، جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه پس حقوق بشر کجاست؟
هم اکنون آب غزه را قطع کرده اند. پس حقوق بشر کجاست؟ برق غزه هم قطع شده است. چرا هیچ اثری از حقوق بشر نیست؟
اقدامات اسرائیل علیه غزه جنایت جنگی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
آمریکا شریک جرم جنایت های رژیم صهیونیستی در نوارغزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی غرب جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند.
صهیونیست ها جنایتکار با پشتیبانی غرب جنایت می کنند و آدم می کشند.
آمریکااز سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
غرب از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترکیه از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست های داعش را در سوریه و هم عراق تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
عراق نباید با رجب طیب اردوغان جنایتکار همکاری کند چون به خاطر که رجب طیب اردوغان جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و هم عراق همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ سوریه، لنبان، فلسطین و نوارغزه است.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیستی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیستی ها جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم
آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ سوریه، لنبان، فلسطین و نوارغزه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
اعتراف رسمی ائتلاف تحت رهبری آمریکا به قتل‌عام 1300 غیر نظامی در سوریه و عراق
ائتلاف تحت رهبری آمریکا طی بیانیه‌ای رسما اعتراف کرد که از سال 2014 تاکنون، بیش از 1300 غیرنظامی را در عراق و سوریه به قتل رسانده است.

کشته و زخمی شدن 50 زن و کودک افغان در حمله پهپادهای آمریکایی به «شیندند»
در پی حمله پهپادی آمریکا به شهرستان «شیندند» استان «هرات»، 50 غیر نظامی، از جمله شماری زن و کودک، جان خود را از دست دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
روسیه مقرهای تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سوریه را بمباران کرد
۲۲:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
روسیه مقرهای تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سوریه را بمباران کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال 1403 در سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار دیگر نمی‌تواند اسرائیل را نجات دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله تروریستی روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال 1403 در سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
حمله به سفارت ایران ناقض همه اصول حقوق بین‌الملل است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
شهادت ۲۷ نیروی هلال احمر فلسطین در جنگ غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
با توجه به شهادت بیش از 200 تن از سرداران سپاه اسلام از سال 2011 تاکنون در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار مسئول تداوم جنایات صهیونیست‌هاست
۲۱:۵۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار مسئول تداوم جنایات صهیونیست‌هاست
آخرین اخبار