پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی در چهارمحال و بختیاری از میانگین کشور بالاتر است

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری بالاتر است.

 

وضعیت پروژه‌های آبی چهارمحال و بختیاری در جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو، استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یزدان رضایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو در این جلسه با بیان اینکه تامین آب پایدار از اولویت برنامه‌های وزارت نیرو می‌باشد، افزود: برای حل مشکلات آب شرب استان چهارمحال و بختیاری کار‌های خوبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی در چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری بالاتر است.


بیشتر بخوانید


رضایی با اظهار امیدواری اضافه کرد: با پیگیری متقابل مسئولان استانی و کشوری و همچنین همکاری مردم بزودی شاهد افتتاح طرح‌های آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه گفت: وزارت نیرو در دولت سیزدهم در حوزه آب و برق استان از جمله طرح‌های انتقال آب، آبرسانی و جمع‌آوری، تصفیه و دفع فاضلاب شهرها و روستاها به‌ویژه ۱۸ روستای حاشیه زاینده‌رود اقدامات موثری انجام داده است.

وی همچنین به صورت ویژه خواستار حمایت‌های لازم جهت تکمیل پروژه‌های آبرسانی از جمله تکمیل خطوط آنتنی پروژه تامین آب نیمی از جمعیت استان چهارمحال و بختیاری شد.

کریمی شیاسی رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان، در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص جهاد آبرسانی در پنج شهرستان استان ارائه کرد.

وی افزود: پروژه‌های آبرسانی در سراسر استان آغاز شده است و با تمام توان در حال پیشرفت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۰۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
آبرسانی به استان از دریاچه سد کارون چهار را مسولان و نمایندگان استانی و کشوری جدی بگیرند و خدای نکرده با نادانی و بی هواسی و بیخیالی پشت سر نگذارند
آخرین اخبار