همکاری دستگاه‌های خدمات رسان گچساران در طرح نهضت ملی مسکن ضعیف است

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: دستگاه‌های خدمات رسان گچساران از جمله برق و آب و فاضلاب به تکلیف قانونی خود در زمینه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن از جمله سایت شهید سلیمانی عمل نکرده و این امر موجب کندی اجرای این طرح شده است.

محمد رضا عابدی رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: با توجه به اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های مهم دولت است انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: نبود آب مشکل اصلی اجرای این طرح بوده، زیرا نیاز اولیه برای ساخت و ساز است که در حال حاضر، آب با تانکر حمل می‌شود تا کار‌ها به پیش برود.

عابدی تصریح کرد: عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف این شهرستان در دست ساخت است.

وی ابراز کرد: ساخت بیش از ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در دست اجراست.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: همچنین بیش از یک هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت گچساران در دست ساخت است.

عابدی تصریح کرد: هم اکنون هفت سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که پنج سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

وی ابراز کرد: این طرح‌ها به صورت مجتمع‌های ۱۲،۱۶ و ۲۰ واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است.

عابدی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۱۵ تا ۹۰ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار