هرتزوگ: به کنسولگری ایران حمله نکرده بودیم

رئیس رژیم صهیونیستی در یک عقب‌نشینی آشکار پس از حملات سنگین پهپادی ایران ادعا کرد که این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق حمله نکرده بود.

اسحاق هرتزوگ این ادعا که به کنسولگری ایران حمله نکرده‌ بودیم را در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای نیوز مطرح کرد که پرسید آیا حمله به کنسولگری ایران در دمشق ارزش اقدام تلافی‌جویانه ایران را داشت؟ وی با بیان این ادعا که ارتش رژیم به ساختمان مجاور سفارت حمله کرده بود، اتهام نقض کنوانسیون وین را رد کرد.

رئیس رژیم صهیونیستی در تداوم سیاست مظلوم‌نمایی این رژیم گفت: ما دیشب از چهار گوشه خاورمیانه مورد حمله قرار گرفتیم، نیرو‌های نیابتی ایران هم با موشک‌های بالستیک، پهپاد‌ها و موشک‌های کروز شلیک می‌کردند.

وی حملات صورت گرفته را «اعلان جنگ» توصیف کرد و در اظهاراتی که نشان‌دهنده وحشت وی از اقدام تنبیهی ایران است، مدعی شد که تل‌آویو به دنبال صلح در منطقه است و خویشتن‌داری به خرج خواهد داد.

او درباره پاسخ رژیم صهیونیستی به حملات ایران گفت که کابینه جنگ این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو تشکیل و در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد. هرتزوگ در مقابل اصرار خبرنگار اسکای نیوز، از پاسخ مستقیم به این پرسش طفره رفت و مدعی شد: جنگ آخرین چیزی است که (رژیم) اسرائیل، از زمان تاسیسش در منطقه به دنبال آن است؛ ما به دنبال صلح هستیم.

رئیس رژیم صهیونیستی در تداوم وحشت این رژیم از حملات شب گذشته، به رهبران جهان متوسل شد که به ایران اعلام کنند رفتار آن قابل قبول نیست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است، اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عجب گفته جنگ آخرین گزینه ماست تو دنیا کدوم کشور همه شهروندانش را مسلح میکنه غیر اسرائیل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خطاب به اسرائیل کودک کش بی وجود، خیلی غلط کردید که حمله به ساختمان کنسولگری ایران حمله کردید. هر چی‌ موشک دیروز بهتون خورد نوش جونتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شماخیلی سال دارین خبرمرگتون ازسپاه ودانشمندان وبزرگان ایران راترورمیکنیدایجادآشوب وناامنی میکنیدتوایران به کشورهای دیگه مثل سوریه تجاوزمیکنیدفلسطین رااشغال کردین مظلوم نمایی رابزاربرااونودنیا خون هزاران بی گناه فلسطینی ازتوپرونده های نجستون پاک شدنی نیست دیگه دوره ی بزن ودر روتموم شده میخوری سختم میخوری
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۰۵:۲۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
پس به چی حمله کرده بودید کلی طلا دزدید بردید اسراییلی‌های کثیف ننگ بر شما سر تون از گردنتون جدا بشه انگشت دستتون با انگشتر از هم جدا بشه انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
اکبر فدایی رهبر
۰۱:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر موسی سلام بر عیسی وسلام بر آل ابراهیم بابا به جون تو همه نامردا به جون اربابت سرورت آمریکا که ما هم به شما حمله نکردیم میخواستیم ترویست تا رو بزنیم که زدیم وخورد به شما که چیزی نشده تو ونا تالی ببخشید نتانیاهو زبونم نمیچرخه اسمش سخته چیزی شده پس دیدی اگه ما بزنیم شمارو الان داشتن میشستنت برو تهمت نزن بی شرف
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۲:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
دفعه بعد از روی هوا نمی زنیم بلکه با تونل به زیر تاسیسات هسته ای اسراییل می رویم و منهدم می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یه چندتا دیگه از این موشک ها بخورین منکر خودتونم میشید صبر کنید
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۲:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اگر جواب گلوله را با گلوله داده نمی شد اینجوری به گوخ خوردن نمی افتادند این لامذهب ها و شیطان صفتان عالم خلقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
اینکه در سرزمین های اشغالی شروع به شهرک ساری کنی و تغییر قومیت بدهی یهودیان را بر مسلمانان مسلط کنی و فلسطینی ها را مجبور به ترک سرزمین خود کنی آیا از صلح خواهی شماست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
....زاده تازه یادت افتاد بگی!!! چرا وقتی زدین باد انداختی تو گلوت حالا ... بخوری فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
بخاطر همین ک در طول 6 ماه 100 هزار فلسطینی را ب خاک وخون کشیدید وهزاران اسیر را در شکنجه گاها ب شهادت میرسانید. چون طرفدار صلح هستید شما جنایتکاران صهیونیست
آخرین اخبار