کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟

نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.

سفیر و نماینده گویان در شورای امنیت سازمان ملل متحد به عنوان نخستین سخنران عضو شورای امنیت سازمان ملل در این نشست گفت: نه جهان و نه خاورمیانه «نمی توانند جنگ دیگری را تحمل کنند» و مطمئناً غیرنظامیان بازهم باید هزینه یک درگیری دیگر را بپردازند و "خشونت باعث خشونت می‌شود. "

سفیر و نماینده سیرالئون در سازمان ملل نیز به «مسیر خطرناکی» که اکنون منطقه خاورمیانه با آن مواجه است، که بسیار فراتر از مرز‌های منطقه را به خطر می‌اندازد اشاره کرد. او "حملات تلافی جویانه" را که مطابق با حقوق بین الملل حقوق بشر نیست، محکوم کرد.

نماینده سیرالئون خشونت را رد کرد و از تعهدات تازه برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات حمایت کرد. این کشور خواستار استفاده کامل از دفاتر دبیرکل سازمان ملل برای کاهش تنش است.

سفیر و نماینده اسلوونی در سازمان ملل نیز در این نشست شورای امنیت در سخنانی از تشدید تنش‌های اخیر ابراز تاسف کرد و یادآور شد که همه کشور‌های عضو سازمان ملل متحد در قبال حقوق بین‌الملل حقوق بشر و ترویج صلح تعهدات یکسانی دارند.

سفیر اسلوونی تصریح کرد: اعضای سازمان ملل باید از اقدامات تلافی جویانه بعدی خودداری کنند. از همه طرف‌ها می‌خواهیم به‌جای حملات تلافی‌جویانه از گفتگو و دیپلماسی استفاده کنند.

نماینده اسلوونی در سازمان ملل گفت: ما این سطح از بالا رفتن تنش‌ها را مورد انتقاد قرار می‌دهیم و از بازیگران منطقه می‌خواهیم حداکثر خویشتنداری را از خود نشان دهند. ما قویا حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل را محکوم می‌کنیم. این تنش‌ها می‌تواند جنگ را به ابعاد غیرقابل پیش‌بینی بکشاند.

رابرت وود معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در این نشست گفت: ایالات متحده به دنبال تشدید تنش نیست. اقدامات ما کاملاً جنبه دفاعی داشت.

معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد: سازمان ملل موظف است که اقدامات ایران را بی پاسخ نگذارد. آمریکا اقدامات بیشتری را برای پاسخگو ساختن ایران در سازمان ملل بررسی خواهد کرد و ایران مسئول هر اقدام بعدی خواهد بود.

معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل درباره عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل گفت: این عملیات تهدیدی برای اسرائیل و کشور‌هایی مثل اردن و عراق بود. حمله ایران برخلاف صلح بین‌المللی بود. از ایران و متحدانش می‌خواهیم حملات بیشتری انجام ندهند. در روز‌های آتی اقدام‌هایی را برای پاسخگوکردن ایران انجام می‌دهد. 

این دیپلمات آمریکایی در حالی‌که واشنگتن مانع صدور بیانیه محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه از سوی شورای امنیت شد، افزود که محکومیت صریح ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل مورد نیاز است.

این مقام آمریکایی در ادامه ادعا‌های آمریکا ادامه داد: ایرانی‌ها با مسلح‌کردن حزب‌الله ناقض قطعنامه‌های شورای امنیت هستند. ایران به روسیه پهپاد داده و قوانین بین‌المللی را نقض کرده. ایران برخی شناور‌ها را در خلیج‌فارس توقیف کرده است. ایرانی‌ها حملۀ هفتم اکتبر را محکوم نکردند.

معاون نمایندگی فرانسه در سازمان ملل نیز در نشست شورای امنیت همسو با آمریکا گفت: حمله بی‌سابقه ایران را محکوم می‌کنیم و از شورای امنیت می‌خواهیم برای برقراری آرامش در منطقه تلاش کند.

این دیپلمات فرانسوی در یک تناقض گویی آشکار از سویی از این گفت که از بالا رفتن تنش‌ها باید جلوگیری کنیم و از سوی دیگر اعلام کرد که بر دفاع از اسرائیل تاکید می‌کنیم.

نماینده فرانسه در سازمان ملل گفت: ما خواستار حفظ امنیت اسرائیل و شرکایمان در منطقه هستیم.

نماینده ژاپن در سازمان ملل نیز گفت: ما نگران عواقب حمله ایران به اسرائیل هستیم، زیرا همه را در معرض خطر قرار می‌دهد. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که تشدید تنش‌ها را محکوم کنند و حداکثر خویشتن‌داری را اعمال کنند

معاون نمایندگی الجزایر در سازمان ملل نیز در این نشست شورای امنیت گفت: ما بر سر دوراهی قرار داریم، یا باید قوانین بین المللی را رعایت کنیم یا وارد هرج و مرج شویم. هرگونه حمله به رفح کاملا غیرقابل قبول است و باید از آن اجتناب کرد.

معاون نمایندگی الجزایر در سازمان ملل ادامه داد: صلح و امنیت با توانمند ساختن مردم فلسطین برای استفاده از حقوق خود حاصل می‌شود. خاورمیانه شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد که همه را ملزم به پیروی از قوانین بین المللی می‌کند.

باربارا وود وارد سفیر و نماینده انگلیس در سازمان ملل نیز در نشست اضطراری شورای امنیت مدعی شد: ایران نقش بی‌ثبات‌ساز در منطقه دارد. حمله شب گذشته اولین حمله مستقیم ایران به خاک اسرائیل بود. نیت ایران ایجاد آشوب در منطقه است.

سفیر انگلیس در سازمان ملل ادامه داد: حمله بی‌مورد ایران به اسرائیل که جان هزاران نفر را تهدید کرد، محکوم می‌کنیم.

نماینده انگلیس که همراه با آمریکا و فرانسه هنگام حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه از صدور بیانیه محکومیت تل آویو جلوگیری کرده بود، گفت: لندن از امنیت اسرائیل دفاع می‌کند. ما طرف‌ها را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنیم.

نماینده کره‌جنوبی در سازمان ملل نیز در این نشست درباره گسترش تنش‌ها در منطقه هشدار داد و گفت: حمله دیروز ایران باعث نگرانی شد و ما این حمله را محکوم می‌کنیم

نماینده کره جنوبی در جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل گفت: وقتی اسرائیل به ساختمان ایران حمله کرد ما هشدار دادیم. این حمله را محکوم می‌کنیم. آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز به خطر افتاده است. این قابل قبول نیست.

روسیه: شاهد «نمایش ریاکاری و استاندارد‌های دوگانه» در شورای امنیت سازمان ملل هستیم

 واسیلی نبنزیا سفیر و نماینده روسیه در سازمان ملل نیز در نشست اضطراری شورای امنیت گفت: دبیرکل سازمان ملل حمله ایران را بلافاصله محکوم کرد، اما در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران چنین واکنشی نداشت. این رویکرد درست نیست.

سفیر روسیه در سازمان ملل افزود: ما در نشست شورای امنیت هشدار دادیم که اقدام اسرائیل باید صراحتا محکوم شود، اما به آن توجهی نشد. ما پیشنهاد پیش‌نویس برای یک بیانیه، اما آمریکا، انگلیس و فرانسه از پذیرش اصول قوانین بین‌المللی خودداری کردند و آن را نپذیرفتند.

او تصریح کرد: کشور‌های غربی از جمله فرانسه، انگلیس و آمریکا از حمایت از بیانیه‌ای در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در اول آوریل خودداری کردند و اکنون ایران را محکوم می‌کنند و این «ریاکاری آنها را» نشان می‌دهد.

سفیر روسیه گفت: «نتیجه اکنون برای همه روشن است. شما به خوبی می‌دانید که حمله به یک مرکز دیپلماتیک اقدامی جنگ طلبانه بر اساس قوانین بین‌المللی است و اگر یک نمایندگی غربی مورد حمله قرار می‌گرفت، بلافاصله شما انتقام‌جویانه واکنش نشان می‌دادید.»

نماینده روسیه ادامه داد: این رویکرد به این دلیل است که برای شما، هر امری که به نمایندگی غربی و شهروندان غربی مربوط می‌شود مقدس است و باید از آن محافظت شود. اما وقتی صحبت از حق سایر کشورها، از جمله حق دفاع از خود در مورد اتباعشان می‌شود، موضوع متفاوت است. اگر کنسولگری یا سفارت کشور غربی هدف قرار می‌گرفت بلافاصله همین کشور‌ها آن را محکوم می‌کردند و خواستار تنبیه متجاوز می‌شدند، اما وقتی پای کشور‌های دیگر وسط می‌آیند و آنها می‌خواهند از حق دفاع از خود استفاده کنند غربی‌ها استانداردِ دوگانه خود را به نمایش می‌گذارند. 

سفیر روسیه در سازمان ملل تصریح کرد: امروز در شورای امنیت، آنچه ما شاهد آن هستیم، نمایش ریاکاری و استاندارد دوگانه است که تماشای آن شرم آور است.

نماینده چین: اقدام ایران در پاسخ به حمله در دمشق بود

معاون نماینده چین در سازمان ملل در نشست اضطراری شورای امنیت نیز گفت: وز اول آوریل نمایندگی ایران در سوریه هدف قرار گرفت و موجب تلفات زیادی برای ایران شد و این اقدام نقض منشور سازمان ملل و همچنین نقض حاکمیت سوریه بود.

این دیپلمات کشور چین با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی گفت:ایران تاکید کرده که این اقدام تلافی‌جویانه بوده و پایان یافته است. ما خواستار خویشتنداری طرف‌ها و اجتناب از تنش بیشتر در منطقه هستنم.

او در عین حال گفت: اگر بحران غزه مهار نشود، این بحران به تنش بیشتر منجر خواهد شد و از این رو خواستار اجرای فوری قطعنامه اخیر شورای امنیت برای آتش بس فوری در غزه هستیم.

خشم نماینده اسرائیل و فرافکنی‌های او 

نوبت که به «گیلعاد اردان» سفیر و نماینده اسرائیل در سازمان ملل در نشست شورای امنیت رسید، اعتراف کرد: حمله مستقیم ایران به اسرائیل در نوع خود اولین بود و در عین حال مدعی شد جهان پس از حمله ایران شاهد تنش بی‌سابقه‌ای است.

نماینده اسرائیل در سازمان ملل که بسیار عصبانی بود، مدعی شد مقامات جمهوری اسلامی ایران تهدیدی برای صلح جهانی هستند و گفت: ایران شب گذشته با شلیک صد‌ها موشک و پهپاد بیش از ۷۰۰ تن مواد منفجره و بمب به سمت خاک اسرائیل شلیک کرده است.

‏سفیر اسرائیل مدعی شد که حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود و همچون همیشه با انجام حرکاتی در جهت فضاسازی و تحت تاثیر قرار دادن جلسات شورای امنیت، ویدئویی از پرواز موشک‌های ایران بر فراز مسجد الاقصی نشان داد و صفحه نمایشگر خود را حتی به سمت سفیر ایران را گرفت.

‏او سپس با اشاره به حوادثی همچون آرامکوی عربستان، آرژانتین و توقیف کشتی مرتبط با خود در روز‌های اخیرو ناآرامی‌های ایران، ادعا‌های ضد ایرانی خود علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد و تهران را متهم به نقض قوانین بین المللی کرد در حالیکه خود این رژیم تنها در یک مورد، ۶ ماه است با بمباران مداوم غزه، تمام قوانین بین المللی را نقض و زیر پا گذاشته است.

‏سفیر رژیم اسرائیل مدعی شد: ‏ «امروز ماسک ایران افتاد. این کشور خود را به عنوان عامل بی‌ثباتی منطقه معرفی کرد. تنها راه مقابله، محکوم کردن ایران و مقابله با آنها است».

‏این دیپلمات اسرائیلی در حالی که این رژیم مجهز به کلاهک‌های هسته‌ای است، پاسخ ایران را به موضوع هسته‌ای ایران مرتبط کرد و مدعی شد: «تصور کنید که ایران به سلاح هسته‌ای هم دست پیدا کند. همه می‌دانیم که ایران در حال غنی‌سازی اورانیوم است.»

سفیر اسرائیل در یک فرافکنی و جو سازی با طرح این ادعا که تصور کنید شب گذشته فرمان شلیک بمب‌اتمی داده می‌شد، خواستار وضع شدیدترین محکومیت و تحریم‌ها علیه ایران شد.

نماینده سوریه در سازمان ملل: اقدام ایران، دفاع مشروع از خود بود

«قصی الضحاک» سفیر و نماینده سوریه در سازمان ملل نیز در نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه گفت: کاری که ایران دیروز انجام داد اعمال صحیح حق دفاع از خود بود.

نماینده سوریه در سازمان ملل با تاکید بر اینکه ما خواستار توقف حضور غیرقانونی آمریکا در خاک سوریه و حمایت این کشور از سازمان‌های تروریستی هستیم، افزود: حوادث جاری در منطقه نتیجه طبیعی اقدامات متجاوزانه مکرر و نقض آشکار حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل متحد است که مقامات اشغالگر اسرائیلی در خاک سوریه و کشور‌های دیگر مرتکب می‌شوند، رژیمی که از حمایت بی دریغی که آمریکا برای این رژیم فراهم کرده برخوردار است.

الضحاک گفت: سوریه به شورای امنیت، دبیرخانه بار‌ها و بار‌ها با ارسال نامه‌هایی نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه که مقامات صهیونیست در صدد سرپوش گذاشتن برای خاموش کردن این تشدید‌ها بودند، هشدار داده است. سوریه همچنین هشدار داده که رژیم صهیونیستی به دنبال توجیه برای ادامه کشتار دسته جمعی و اقدامات وحشیانه در حق مردم فلسطین است.

او اضافه کرد: زمان آن فرا رسیده است که کشور‌های غربی دست به اقدام جدی زده و در سیاست‌های مخرب خود در قبال منطقه و ملت‌های آن تجدید نظر کنند و بر ضرورت پایان یافتن حضور نظامی غیرقانونی نیرو‌های آمریکایی در خاک سوریه تاکید کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل بی ثباتى منطقه و جهان است.
اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل بی ثباتى منطقه و جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
خواستار محاکمه جنایتکاران جنگی و عوامل نسل‌کشی غزه هستیم
از مجامع بین‌المللی و کیفری نیز مصرانه خواستار تشکیل پرونده برای جنایتکاران جنگی و عوامل نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و محاکمه عادلانه و معرفی آنان به افکار عمومی که باعث شرمساری شدید اخلاقی جامعه بشری شده‌اند، هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
هیچ انسانی در مقابل حمله ارتش اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا و مزدورانشان به مردم غره ساکت نمی‌نشیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
نماینده بی ادب آمریکا جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 7 ماه نشان به دهد.
نماینده بی ادب اروپا جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 7 ماه نشان به دهد.
نماینده بی ادب انگلیس جنایتکار در سازمان ملل باید عکسی ها و فیلم های کشتار، بمباران، قتل عام نسل کشی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه در این مدت 7 ماه نشان به دهد.
Iran (Islamic Republic of)
اروپا جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
۱۷:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اروپا جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد
اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند
اروپا جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است.
اروپا جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و با کمک مالی کشورهای عربی جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ما خواستار محاکمه و مجازات جنایتکاران در جنگ سوریه، لبنان و غزه هستیم.
۱۵:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ما خواستار محاکمه و مجازات جنایتکاران در جنگ سوریه، لبنان و غزه هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اگر سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا و متحدانش از مرداد ماه سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران هستند.

انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. انگلیس و متحدانش از مرداد ماه سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اتحادیه اروپا و آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون شریک چرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها و هم تروریست ها در جنگ سوریه بودن و هنوز هم هستند.
اتحادیه اروپا و آمریکا جنایتکار از سال 1402 تاکنون شریک چرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها، آمریکا و غرب در جنگ غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
اردن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون از تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۱:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
اسقاطیل هیچ گوهی نیست و هیچ غلطی نمیتواند بکند چنان تودهنی خورده که تا ابد نابود و به فنا رفته است و دیگر موجود زنده ایی بنام اسقاطیل وجود ندارد وسلام شد تمام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.
اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نماینده بی ادب آمریکا در سازمان ملل کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را نمی‌خواهد ببیند

نماینده بی ادب آمریکا در سازمان ملل کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را نمی‌خواهد ببیند.

نماینده بی ادب انگلیس در سازمان ملل کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را نمی‌خواهد ببیند.

نماینده بی ادب فرانسه در سازمان ملل کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را نمی‌خواهد ببیند.

نماینده بی ادب آلمان در سازمان ملل کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را نمی‌خواهد ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
۲۱:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق + فیلم
اسرائیل مرتکب نقض آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه شده است عاملین و حامیان جنایت اخیر اسرائیل مجازات خواهند شد.
حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق با چراغ سبز آمریکا بوده است.
پیام ما به دولت آمریکا فقط انتقام از آمریکا و اسرائیل است.
حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران تجاوزکارانه بود.
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.
تجاوز وحشیانه اسرائیل جنایتکار به کنسولگری ایران با حمایت کور آمریکا جنایتکار صورت گرفت.
آمریکا جنایتکار مسئول تمام اقدامات اسرائیل است.
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
1.گوشت کیلو 700 تومان
2.ویزیت 5 دقیقه ای فوق تخصص پزشک 400 تومان
چه خبرتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نود و نه درصد مردم ایران چی گفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل حملات شهرک‌نشینان به فلسطینی‌ها را متوقف کند جهان چشم خود را بر کشتار بیش از 38 هزار فلسطینی بسته است.
۱۷:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل حملات شهرک‌نشینان به فلسطینی‌ها را متوقف کند
جهان چشم خود را بر کشتار بیش از 38 هزار فلسطینی بسته است.
Iran (Islamic Republic of)
برجام از سال 2015 تاکنون در منطقه و جهان یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
۱۷:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
برجام از سال 2015 تاکنون در منطقه و جهان یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نماینده بی ادب اسرائیل در سازمان ملل در واکنش به حمله ایران، کشتار کودکان و نقض قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت سازمان ملل را ادامه می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
جهان کشتار ۳۸ هزار و ۴۳ نفر انسان را در غزه نادیده گرفته است
۱۶:۵۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جهان کشتار ۳۸ هزار و ۴۳ نفر انسان را در غزه نادیده گرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اعتراف سازمان ملل: اسراییل اجازه دسترسی به شاهدان حمله هفتم اکتبر را نمی‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای غربی بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند
کشورهای غربی که به ظاهر دم از دموکراسی می زنند با گسترش ناامنی، قتل و کشتار در کشورهای دیگر بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.
کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی که ادعای طرفداری حقوق بشری دارند، با ایجاد گروه های تروریستی و حمایت از آنها حقوق بشر را بطور کامل نقض می کنند.
در نظر اینها افزایش قتل و کشتار و سرکوب اعترضات مردمی در کشورهای متبوع خود نقض حقوق بشر نیست اما اگر در کشورهای اسلامی یک مجرم محاکمه و به سزای اعمالش برسد، نقض حقوق بشر است.
در این کشورها زن و مرد با هم تفاوت های زیادی دارند، انها به زنان به چشم برده نگاه می کنند که از هیچ حق و حقوقی برخوردار نیست.
در دین اسلام زن و مرد با هم برابرند و هیچ اختلاف و فرقی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است اما در کشورهای غربی زنان از جایگاه واقعی خود محروم هستند.
در سال های گذشته زنان حتی حق خواندن کتاب های تورات و انجیل را نداشتند و در نظر آنها زنان شریک شیطان هستند که نباید کتاب های دینی را مطالعه کنند.
کامل ترین دین اسلام است و سایر ادیان الهی بعد از آمدن دین مبین اسلام منسوخ شده و همه باید به این دین بزرگ الهی روی بیاورند.
Iran (Islamic Republic of)
امریکا دوباره ایران را تحریم کرد و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 1347 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
۱۶:۰۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
امریکا دوباره ایران را تحریم کرد و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 1347 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
صهیونیست‌ها ۳هزار فلسطینی را از غزه ربودند شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر رسید
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل
۱۴:۵۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
در پاسخ به نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل
شمار شهدای نوار غزه به ۳۸ هزار و ۴۳ نفر رسید
Iran (Islamic Republic of)
ساخت سلاح اتمی به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل 100 درصد فقط واجب است.
۱۳:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساخت سلاح اتمی به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل 100 درصد فقط واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، سوال اینجاست که چرا تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری، غیرانسانی کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غزه توسط اسرائیل و متحدانش در این مدت 7 ماه بررسی و رسیدگی نکردند و بررسی و رسیدگی نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اگر آمریکا جنایتکار به دنبال جنگ با ایران نیست سوال اینجاست که پس چرا همه جانبه از سرائیل کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 7 ماه 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
به حامیان اصلی رژیم کودک کش هشدار جدی داده بودیم، اما توجه نکردید!
۱۲:۵۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
به حامیان اصلی رژیم کودک کش هشدار جدی داده بودیم، اما توجه نکردید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نیروهای آمریکا در دریای سرخ چه غلطی می کنند؟
نیروهای انگلیس در دریای سرخ چه غلطی می کنند؟
نیروهای فرانسه در دریای سرخ چه غلطی می کنند؟
نیروهای آلمان در دریای سرخ چه غلطی می کنند؟
نیروهای دانمارک در دریای سرخ چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
بیچاره مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ایران هرگز بدنبال سلاح هسته ای نیست اما اگر برجام نبود و ما دستمون رو برای اسرائیل و غرب رو نمیکردیم قطعا اسرائیل جرئت حمله به کنسولگری ایران و به دنبال آن افزایش تنش در منطقه رو شاهد نمیبودیم امان از شیخ حسن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و برخی کشورهای عربی جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی غیر قانونی و هم نقض قوانین بین المللی بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عملکرد حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
دخالت و مداخله سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
کنگره آمریکا خواستار تحریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد/ کنگره آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عربستان سعودی جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای اروپایی از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند مذاکره و همکاری با کشورهای اروپایی هم از سال 1394 تاکنون 100 درصد فقط دولتمردان و مسئولین مقصر اصلی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام وغیره عمل نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حمایت فرانسه جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین نگران‌کننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مذاکره و تماس با اروپا ضروری نیست مذاکره و تماس با اروپا از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
تحریم‌های جدید آمریکا جنایتکارعلیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل منتظر پاسخ به اقداماتش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
واشنگتن جنایتکار دیگر حق صلاحیت تصمیم جدید در خصوص ایران را ندارد واشنگتن جنایتکار باید بداند آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره را ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اعتراف بلینکن: به تحریم ایران ادامه می‌دهیم/ پس همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باز هم غلط و اشتباه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
مسمومیت دانش‌آموزان، «اقدام تروریستی» بوده است برخی از افراد بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت در داخل کشور با دریافت پول از آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند آمریکا، انگلیس، آلمان و گروهک تروریستی منافقین در حادثه دانش آموزان نقش دارند.
Iran (Islamic Republic of)
شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
۱۰:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ایران متأسفانه هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ایران متأسفانه هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اتهام‌زنی‌های دولت انگلیس دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت رئیسی، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عامل اصلی حمله به غزه آمریکا جنایتکار است. عامل اصلی حمله به غزه انگلیس جنایتکار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
سرویس‌های اطلاعاتی ۵ کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تاکنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در این مدت 8 در جنگ یمن هم تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند.
۱۰:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در این مدت 8 در جنگ یمن هم تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
دولت انگلیس جنایتکار رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
۱۰:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
دولت انگلیس جنایتکار رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در جنگ تحمیلی هشت ساله هم تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، و احتمالا کانادا به کمک صهیونیست ها به جنگ زن و بچه در غزه آمدند.
Iran (Islamic Republic of)
نماینده اسرائیل باید از سازمان ملل اخراج شود
۱۰:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نیروی هوایی آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. نیروی هوایی اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
بنده از حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق استقبال می کنم.
حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد. حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی کنند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 60 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 60 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
۱۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
۱۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا از چین خواست کشورهای منطقه را به حفظ آرامش دعوت کند/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر 100درصد فقط عامل اصلی جنگ در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، لیبی و یمن بوده است. هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 7 ماه درک نمی کنند، نمی کنند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟ هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود که تحت تاثیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، در هر 10 دقیقه حداقل یک کودک کشته می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
قتل عام مقامات اشغالگر علیه برادران در غزه احساس بی‌عدالتی و ناتوانی مشروعیت بین‌المللی را عمیق‌تر می‌کند و برای جامعه جهانی شرم‌آور است که اجازه دهیم این جنایت شنیع برای یک دوره نزدیک به دو ماه، که طی آن کشتار سیستماتیک و عمدی غیرنظامیان بی گناه، از جمله کسانی که در آن زنان و کودکان هستند، ادامه داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
قتل عام مقامات اشغالگر علیه برادران در غزه احساس بی‌عدالتی و ناتوانی مشروعیت بین‌المللی را عمیق‌تر می‌کند و برای جامعه جهانی شرم‌آور است که اجازه دهیم این جنایت شنیع برای یک دوره نزدیک به دو ماه، که طی آن کشتار سیستماتیک و عمدی غیرنظامیان بی گناه، از جمله کسانی که در آن زنان و کودکان هستند، ادامه داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جنایات در غزه برای جامعه جهانی شرم‌آور است که برای جامعه بین المللی شرم آور است که به صهیونیست‌ها اجازه دهد به جنایات خود اعم از نسل کشی و کشتار دسته جمعی ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حملات اسرائیل به پایگاه‌های ایرانی در سوریه بدون پاسخ نمی‌ماند و ما هم به دنبال پاسخ مناسب به حملات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و لنبان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بوده است و از سال 1400 تاکنون فقط با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و وهمه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادارد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 7 ماه انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 7 ماه انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است. نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
من حسن روحانی نیستم برای آمریکا، کشورهای اروپایی، ناتو، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدروانشان گران تمام می شود و گران تمام خواهد شد
۱۰:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
من حسن روحانی نیستم برای آمریکا، کشورهای اروپایی، ناتو، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدروانشان گران تمام می شود و گران تمام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های آمریکایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های کشورهای اروپایی استفاده می کند چرا؟
عربستان سعودی از سال 1394 تاکنون در جنگ یمن از سلاح های اسرائیلی استفاده می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
همانطور که غرب به اوکراین کمک میکند
و این در حالی است که اوکراین هم از سال 1400 تاکنون علیه روسیه از سلاح های ساخت آمریکایی و اروپایی و اسرائیلی استفاده کرده است و هنوز استفاده می کند چرا؟
آخرین اخبار