آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان

تست استعدادیابی تیم‌های باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان برای فصل ۱۴۰۳، در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان از ۳۰ فروردین در زرند، انجام می شود.

 ابوذر باصره، مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان، از شروع تست استعدادیابی، زیر نظر مربیان تیم‌های پایه این باشگاه خبر داد.

وی با اشاره به اعلام جدول زمان‌بندی مسابقات لیگ‌های فوتسال کشور گفت: علاقه مندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در اطلاعیه‌های بعدی باشگاه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند.

باصره ادامه داد: استعدادیابی آکادمی فوتسال باشگاه فولاد زرند ایرانیان، صرفا برای ورزشکاران بومی شهرستان زرند و در ۵ منطقه‌ ۲ بخش مرکزی و یزدان آباد انجام خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های رسمی شهرستان زرند و ضرورت اطلاع رسانی جامع بیان داشت: تقاضا داریم که کانال‌های خبری روستاها و شهرهای تابعه شهرستان زرند نیز در اطلاع‌رسانی به موقع همکاری کنند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان افزود: جدول زمان‌بندی و اطلاعیه‌ها در کانال‌های رسمی باشگاه در سکوهای روبیکا، ایتا، سروش پلاس و تلگرام با آی‌دی ثابت ziscoclub و صفحه اینستاگرام با آی‌دی zisfc منتشر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار