سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه

امام جمعه اردکان گفت: سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه ها است و این دغدغه با هیچ موضوعی قابل مقایسه و معامله نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با اشاره به لزوم اجرای طرح پایش آنلاین در همه صنایع به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌ها، گفت: بود و صاحبان صنایع باید به حل مشکلات زیست محیطی فراتر از قانون و دستورالعمل به عنوان وظیفه انسانی و دینی و شرعی نگاه کنند. 

اوضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای حفاظت از عرصه‌های مختلف زیست محیطی، تصریح کرد: امروز موضوع محیط زیست به یکی از مسائل اصلی کشور و یک دغدغه ملی و فراجناحی تبدیل‌شده است.

شاکر با اشاره به لزوم اجرای طرح پایش آنلاین در همه صنایع به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌ها، گفت: بود و صاحبان صنایع باید به حل مشکلات زیست محیطی فراتر از قانون و دستورالعمل به عنوان وظیفه انسانی و دینی و شرعی نگاه کنند. 

امام جمعه اردکان با اشاره به برخی تخلفات مشهود بعضی صنایع اظهار داشت: رفع نشدن برخی تخلفات مشهود که چند سال است بیان می‌شود، ایجاد نگرانی و ناامیدی می‌کند و انتظار مردم از برخی صاحبان صنایع برای رفع اشکالات و تخلفات زیست محیطی، خیلی بیشتر از این هاست. 

در ابتدای این نشست، سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره در سال گذشته به ویژه پایش صنایع و برخورد با صنایع آلاینده به تشریح برنامه‌های سال جاری در راستای حفاظت از محیط زیست شهرستان پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.