توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: یک دستگاه حفاری غیرمجاز آب با گزارش محلی و دستور قضایی در محدوده اراضی شهرستان تاکستان توقیف شد.

علی نصراله زاده رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: حفظ و حراست از آب‌های زیرزمینی یکی از اصلی‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای محسوب می‌شود که در همین خصوص با حفاران چاه‌های غیرمجاز برخورد جدی صورت گرفته و دستگاه آنها توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری غیرمجاز معمولا در طول شب انجام می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های حفاری در قالب شرکت‌های حفاری و با مجوز وزارت نیرو فعالیت می‌کنند و هر دستگاهی که این مجوز را نداشته باشد به عنوان دستگاه حفاری غیر مجاز تلقی می‌شوند که با هماهنگی مرجع قضایی در قالب دستور شفاهی و نیروی انتظامی و تیم‌های گشت و بازرسی این دستگاه‌های غیرمجاز به نفع دولت توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل می‌شوند.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات با تجهیز گروه‌های گشت و بازرسی ضمن شناسایی تخلفات در حوزه منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد قانونی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.