آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال بعد، مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار خواهد شد.

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نیکرو
۲۳:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
دانشگاه فرهنگیان یا تربیت معلم باید منحل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام. متاسفانه به دلیل کمبود شغل خیلی از جوانان مستعد ما بدون انگیزه وارد آموزش و پرورش می شوند. استعدادشان هم به هدر می رود. ایجاد اشتغال کنید و سپس معلم مستعد و علاقمند جذب کنید. تا آموزش و پرورش به ریل واقعی و مطلوب برگردد. بازنشسته آموزش و پرورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنده هم به عنوان یک نومعلم که از یک ساله از دانشگاه فرهنگیان فارغ‌التحصیل شدم حرف شما رو تایید می‌کنم هم خودم و هم خیلی از هم‌دانشگاهی‌هام از سر ناچاری و اجبار این راهو انتخاب کردیم چون خیلی از مشاغل و رشته‌هایی که ما دوست داریم درآمدی ندارند
آخرین اخبار