فروردین:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.