آسمان کرمان آرام گرفت

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی سه روز آینده جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای سه روز آینده جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود و گاهی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد نیز دور از انتظار نیست.

 وی افزود:از اواخر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به استان بیشتر مناطق را تحت تاثیر قرار می‌دهد و این سامانه تا آخر هفته در سطح استان فعال است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها با رعدوبرق، تند باد‌های لحظه‌ای همراه هستند و با توجه به بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست در مناطق مستعد بارش تگرگ است.

راستی تصریح کرد:منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی ، آسمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار