۲ عامل درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: در عملیات موران انتظامی در سازمان اطلاعات این فرماندهی، ۲ عامل درگیری و برهم زننده نظم و آرامش در بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان دستگیر شدند.

بتازگی فیلمی در فضای مجازی با محتوای درگیری چند نفر در یک بیمارستان اصفهان با سلاح سرد منتشر شده که بازخوردهای منفی بسیاری در بین کاربران داشته است.

سردار محمد رضا هاشمی‌فر گفت: در پی اعلام درگیری منجر به ضرب و شتم در یک بیمارستان‌ اصفهان، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند و در نهایت هویت ۲ عامل اصلی درگیری شناسایی شد و اقدام برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، سرانجام هر ۲ متهم دستگیر شدند و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز بدست آمد.

سردار هاشمی‌فر، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار