دستگیری سارقان در استان سمنان

پلیس استان سمنان در عملیات های جداگانه سارقان اموال عمومی و خصوصی را دستگیر کردند.

سرهنگ داود آقازاده فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: ماموران پاسگاه انتظامی کردوان سه سارق حدود ۴۵ ساله سابقه دار را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه آنان اقلام مسروقه شامل دینام کولر، کابل روکش دار، تعداد ۵۰قبضه چاقو و قمه، دوچرخه، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق ، مقدار‌ی از انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یاب را کشف کردند.

سرهنگ داود آقا زاده خاطر نشان کرد:متهمان تاکنون به سه فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

 

سرهنگ علیرضا شائینی فرمانده انتظامیشاهرود از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان‌های در حال احداث ، پلیس توانست اعضای ۳ نفره ا باند سرقت را دستگیر کند ، سارقان به ۴ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند 

 

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارق شیر آلات و تجهیزات آب نمای میدان نور خبر داد

سرهنگ عباس عرب گفت : ماموران گشت خودرویی کلانتری ۱۲ مسکن مهر حین گشت زنی در میدان نور سمنان به فردی مظنون شدند و این فرد به محض دیدن ماموران پا به فرار گذاشت اما دستگیر شد .

 

با بررسی هویت این فرد مشخص شد از سارقان سابقه دار است و متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت شیرآلات و تجهیزات آب نمای میدان نور سمنان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی دامغان از اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان و دستگیری ۸ سارق و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین عرب گفت : این طرح به مدت ۱۰ روز در شهرستان دامغان اجرا شد و در قالب آن ۸ سارق منزل ، تلفن همراه و ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه آبخوری شهرستان سمنان خبر داد.

سرهنگ سید علی میر احمدی گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی آبخوری در حال گشت زنی در محور دامغان به سمنانبه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازررسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات در کیسه‌های سربسته بود و راننده آن اظهار داشت در کار خرید و فروش ضایعات است.

سرهنگ میر احمدی با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار