همایش گرامیداشت مقام کار و کارگر در زرند برگزار شد

همایش گرامیداشت مقام کار و کارگر و هفته بسیج کارگری در شهرستان زرند برگزار شد.

به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان زرند همایش روز کار و کارگر و هفته بسیج کارگری با حضور سرهنگ پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری، ابو الفضل فرحبخش رئیس دادگستری و تنی چند از مسئولان اجرائی و نیز جمع کثیری از بسیجیان قشر کارگر در سالن اجتماعات کارخانه پالایش کک و قطران شهرستان زرند برگزار شد.


 در ابتدای مراسم و پس از تلاوت قرآن کریم و طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران سرهنگ پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان زرند ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه و خیر مقدم به حاضرین گفت:کارگران در همه عرصه‌های سازندگی کشور خوش درخشیده اند و از آنجا که در مکتب اسلام کار عبادت محسوب می‌شود لذا هر قدم کارگر عبادت است و باید این مهم را قدر دانست.


وی هدف از این همایش را تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس برشمرود وافزود: گرچه کشور ما در تحریم اقتصادی قرار دارد، اما این تحریم‌ها یک فرصتی است که ما بتوانیم به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود دست یافته و آنها را شکوفا نماییم.


در ادامه ابو الفضل فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند ضمن تقدیر از زحمات گرانقدر کارگران در کشور که محور توسعه و آبادانی هستند گفت: در دین مبین اسلام، کارگران از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، زیرا چرخ عظیم جوامع بشری با دست کارگران می‌چرخد و حیات ملت‌ها، مرهون کار و کارگری است.


وی با بیان اینکه انگیزه، روحیه اتقلابی و جهادی در کارگران مهم است، گفت: در عین حال نباید از فضای مجازی غافل شویم که اگر غافل شویم آسیب می‌بینیم. چراکه فضای بی در و پیکر مجازی امروز بنیان خانواده‌های ما راهدف قرارداده لذا خانواده‌ها بایستی مراقب باشند.


شایان ذکر است در خاتمه این مراسم از تعدای از کارگران نمونه با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

برچسب ها: کار و کارگر ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارگر همایش گرامیداشت و روز کارگر نمیخواد جمع کنید این بساط درویی و فریب رو کارگر مسکن میخواد کارگر امنیت شغلی میخواد کارگر حق و حقوقش رو میخواد
آخرین اخبار