تشریح دستاورد‌های سفر وزیر راه به آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی دستاورد‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان را تشریح کرد.

 رحمتی گفت: در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی مصوبات پربرکتی در حوزه زیر ساختی جاده‌ای و همچنین طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی داشتیم که با اجرایی شدن این مصوبات شاهد تسریع در توسعه متوازن استان و جبران عقب ماندگی‌های حوزه راه و مسکن خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی در تشریح دستاورد‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی استان از وزارت راه و شهرسازی تامین زمین برای طرح اقدام ملی مسکن بود افزود: تخصیص یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین در حوزه شهری و ۷۵۰ هکتار در حوزه روستایی از مصوبات اصلی سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بود که با تخصیص این میزان زمین عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن تسریع می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی آغاز شد و مجوز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز از طرف وزیر محترم صادر شد.

استاندار آذربایجان شرقی بهسازی آسفالت محور‌های مهم مواصلاتی استان را از دیگر مصوبات مهم سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان ذکر کرد و گفت: تامین اعتبار برای بهسازی آسفالت آزاد راه تبریز _ زنجان از محل اعتبارات داخلی اداره راهداری، تعیین تکلیف فازهای۴، ۵ و ۶ آزاد راه تبریز _ ارومیه، تکمیل کنارگذر ایلخچی، تکمیل آزاد راه مراغه _ هشترود، تکمیل آزاد راه تبریز_صوفیان، افزایش قطار ریلی تبریز _ تهران و همچنین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، تعیین تکلیف جاده مرند _ جلفا و همچنین ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی در شهر سهند از مهمترین مصوبات سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkiye
سعید محدث
۱۹:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط از مرند به بازرگان خبری نیست جاده ترانزیتی ابریشم که دروازه اروپاست بیش از ۶۰ ساله که بحال خود رها شده است و مایه آبروریزیست
آخرین اخبار