اهدای کود دامی برای پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی

همزمان با هفته زمین پاک با شعار ملی مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین؛چند سرویس کامیون کود برای پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی اهدا شد.

بنابراعلام  اداره حفاظت محیط زیست مبارکه، یکی از شرکت‌های کشت و دام صنعتی در این شهرستان چند سرویس کامیون کود دامی مرغوب برای مزرعه متعلق به پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی اهدا کرد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبارکه گفت:  با توجه به شرایط خشکسالی حاکم بر استان در سال‌های اخیر، اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان جهت تعلیف وحوش نسبت به ایجاد مزارع یونجه و گیاهان مرتعی داخل مناطق تحت مدیریت خود اقدام نموده که برخی از دوستداران حیات وحش از سراسر استان بصورت سالیانه موارد مورد احتیاج آنها را اهدا و نذر می‌کنند.


مهدی انصاری افزود: استان اصفهان دارای یک اثر طبیعی ملی، سه پارک ملی، شش پناهگاه حیات وحش، چهار منطقه حفاظت شده، ده منطقه شکار ممنوع و یک تالاب بین‌المللی است.


او گفت: پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی با مساحت حدود ۵۰ هزار هکتار در منطقه جنوب شرقی اصفهان واقع شده است و زیستگاه گونه‌های مختلف گیاهان، پستانداران، پرندگان و خزندگان است که برخی از آنها در معرض خطر انقراض هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار