بازداشت عاملان اقدامات هنجارشکنانه در بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری ۶ نفر از عاملان اقدامات هنجارشکنانه و ارتباط با رسانه‌های معاند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: در پی تشویش اذهان عمومی از اقدامات هنجارشکنانه پس از پایان مسابقات فوتبال تیم‌های ملوان و سپاهان در خروج از درب ورزشگاه و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و ارتباط عاملان این اقدام‌ها با رسانه‌های معاند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های لازم، تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و سرنخ‌های به دست آمده، ۶ متهم این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بندر انزلی با بیان اینکه این افراد علت این اقدام‌ها را تأثیر منفی رسانه‌های معاند اعلام کردند، تصریح کرد: هنجارشکنان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ وهاب‌زاده ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان آرامش و آسایش مردم تأکید کرد و گفت: پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. 

او همچنین از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک یا مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
به فکر معیشت مردم باشید وگرنه روزمون از روز قبل بدتر میشه چرا که فقر و بدبختی دامنگیر شده از شمال ایران تا جنوب و شرق و غرب کشور دچار فاجعه ست تعارف هم نداریم بسم الله بگید کاررو از ریشه بررسی کنید.
Italy
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما یک کشور غیر از کره شمالی رو بگو که به جرم ارتباط با رسانه های خارجی و معاند مردمش دستگیر بشن و بخوان بیفتن زندان و یا حتی اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تمام کشورهای دنیا امارات که پا رو فراتر گذاشته اگه فیلم از وضعیت بد کشورش فقط تو شبکه های اجتماعی بزاری جریمه ۱۰۰ هزار دلاری تا زندان داره اول تحقیق کن بعد مطلب بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینقدراین دنیاوشکم بی صاحبتون براتون‌مهمه که وطن فروشی کنیدوشکمتون راپرکنید شماچی ازمردم فلسطین کم داریداوناخونه دارن اسایش دارن رفاه وزندگی دارن که توسختی همچنان پشت کشورشون هستن واستقامت میکنن شما روی انسانیت راسیاه کردین بااین کارتون نه دنیاراداری نه اخرت .مگه خونتون ازامام حسین رنگین ترکه تواوج بلاوسختی مطیع خدابود