پایان کار جشنواره طنز پهلو، فردا در فومن

اختتامیه هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز با عنوان «طنز پهلو» فردا در فومن برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» یادمان کیومرث صابری فومنی (گل آقا)، ساعت ۱۵ فردا (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) همزمان با بیستمین سالروز درگذشت این هنرمند گیلانی در مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا (ع) اداره ارشاد شهرستان فومن برگزار می‌شود.

این مراسم با اجرای رضا رفیع و موسیقی ناصر وحدتی (هنرمند گیلانی) و میزبانی بیش از ۵۰ نفر از اساتید، طنزپردازان و هنرمندان ملی از سرتاسر کشور در ۲ بخش اجرای هنرمندان در صبح و اختتامیه جشنواره در عصر فردا برگزار می‌شود و در راستای آموزش و ترویج طنز فاخر و استفاده از ظرفیت هنرمندان مهمان در این جشنواره، کارگاه‌های آموزش شعر نیز پیش بینی شده است.

دبیری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» برعهده عباس حسین نژاد است.

داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی)، نثر طنز (طنز مطبوعاتی) و با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فود بلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک نیوز‌ها و …) جهان گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و بروکراسی اداری آزاد از موضوعات این جشنواره است.

پایان کار جشنواره طنز پهلو، فردا در فومن

این جشنواره ملی از سال ۱۳۹۵ به یاد استاد کیومرث صابری فومنی (۷ شهریور ۱۳۲۰ – ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۳)، سردمدار طنز فاخر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برگزار می‌شود.

او که یکی از سرشناس‌ترین طنز نویسان ایرانی و معروف به گُل‌آقا است با قلم توانمند خود توانست مسیر‌های جدیدی را در طنزنویسی، پیش روی مخاطبان و اهل فن قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.