نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف خبر داد؛

مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت

بهارلویی گفت: بازاریان سراسر کشور در دهه کرامت امسال مانند سال‌های گذشته در برپایی برنامه‌هایی نظیر آذین‌بندی و چراغانی بازار‌ها مشارکت خواهند داشت.

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مصطفی بهارلویی نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که  امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ‌های لازم به سراسر کشور انجام شده تا در دهه کرامت امسال مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی نظیر آذین‌بندی و چراغانی بازار‌ها در سراسر کشور انجام شود.

 وی با بیان اینکه در بازار تهران برنامه‌های خاصی را برای چراغانی و برگزاری جشن‌های محوری توسط صنوف برنامه‌ریزی شده است گفت: در صنف طلا بازار‌ها مفروش خواهد شد و برپایی جشن‌هایی با اهدای جوایز به دختر‌ها پیش‌بینی شده است.

 نماینده جامعه انجمن‌های اسلامی بازار و اصناف با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بازار تهران و اصناف سراسر کشور در دهه کرامت، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید نیز در ایام دهه کرامت به‌ویژه در سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام در بازار تهران برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد: همچنین به صندوق‌های قرض‌الحسنه اصناف و بازاریان سراسر کشور ابلاغ شده است که در ایام دهه کرامت  اعطای وام به نیازمندان تسهیل گردد و منابع ویژه‌ای به این امر اختصاص یابد.

برچسب ها: بازاریان ، دهه کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.