تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد.

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار