سخنگوی قوه قضائیه:

حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد

سخنگوی قوه قضائیه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

 اصغر جهانگیر، سخنگوی جدید قوه قضائیه امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: از حسن اعتماد ریاست قوه قضائیه برای سپردن مسئولیت جدید سخنگویی به خود کمال تشکر را دارم و از اینکه فرصت خدمتگزاری یافته ام، خداوند را شاکرم.

وی ادامه داد: در این عرصه امیدوارم رضایت مردم که به حق رضایت خداوند است را کسب کنیم. تلاش ما این است که تصویر مناسبی از زحمات و خدماتی که در دستگاه بزرگ عدلیه صورت می‌گیرد را در معرض افکار عمومی قرار دهیم. از زحمات تمامی ادوار گذشته در سخنگویی قوه قضائیه تشکر می‌کنم.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: یکی از جنبه‌هایی که باعث شد این مسئولیت سنگین به من سپرده شود، نگاه پیشگیری از وقوع جرم با همکاری و مشارکت مردم از طریق کمک رسانه‌ها به عنوان رکن جدید حاکمیتی است.

جهانگیر در ادامه بیان کرد: قوه قضاییه به عنوان کانون احقاق حقوق مردم، رفع تظلمات و مبارزه با فساد و پیشگیری از وقوع جرم و... وظایف سنگینی بر عهده دارد؛ این وظایف نیاز به پاسخگویی سریع به افکار عمومی دارد.

این مقام قضائی تصریح کرد: فرارسیدن روز کارگر و روز معلم را به عنوان دو مناسبت بسیار مهم به همه کارگران و معلمان عزیز تبریک عرض میکنم. کارگران نقش بی بدیلی در حوزه اقتصاد و آینده کشور ایفا می‌کنند. همچنین فرارسیدن روز معلم که همزمان با شهادت شهید مطهری است، دشمن حذف ایشان را برای حذف ارزش‌های انقلاب انتخاب کرد. توجه و استفاده از آثار علامه شهید بیش از پیش احساس می‌شود.

جهانگیر با اشاره به ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه گفت: این سند از سوی ریاست قوه قضائیه تائید و ابلاغ شد. این سند می‌تواند حل کننده مشکلات باشد. سند تحول و تعالی قوه قضاییه رویکرد تحولی دارد که ۱۰ عنوان پیشران در این سند پیش بینی شده که با همکاری سایر دستگاه‌های حاکمیتی و مردم برای هوشمندسازی، نظارت بر عملکرد ضابطین، رفع ساختار‌های فساد زا، تقویب فعالیت رسانه‌ای قوه قضاییه و. در این سند مورد توجه قرار گرفته است.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: به عنوان مثال فراوانی مصادیق تضییع حقوق عامه، تراکم تشکیل پرونده در دستگاه‌های قضائی، محدود شدن برخی از آزادی‌های مشروع مردم که برای فقدان قانون این اتفاق افتاده، کثرت مصادیق زیاد در تضییع حقوق ایرانیان از جمله چالش‌هایی است که قوه قضاییه با ان موجه است و در سند برای ان راهکار‌هایی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به موضوع پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یکی از وظایف اصلی قوه قضاییه بیان کرد: تزلزل در روابط حقوقی اشخاص یکی از چالش‌هایی است که قوه قضائیه با آن مواجه است. به عنوان مثال مردم با حسن نیت یک معامله‌ای را انجام می‌دهند، اما به علت ناآشنا بودن آنها با الفبای حقوق منجر به ثبت شکایات در سیستم قضایی می‌شد، از همین رو در سند راهکار این معضل پیش بینی شده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: امیدواریم با اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه بتوانیم موضوعاتی همانند احیای حقوق عامه، ارتقای امنیت سرمایه گذاری، جلب مشارکت مردم و... را جامه عمل بپوشانیم.

جرائم خشن خط قرمز قوه قضائیه است

وی در پاسخ به سوالی گفت: جرائم خشن خط قرمز دستگاه قضایی است، قوه قضائیه با مرتکین جرائم خشن هیچ مسامحه‌ای نخواهد داشت.

وی با اشاره راه اندازی طرح سپید توسط دادستاتی کل کشور گفت: این طرح در ۱۵ استان در حال اجرا است که افراد شروری که در این طرح شناسایی می‌شوند به اشد مجازات خواهند رسید و افراد شروری که مجازات می‌شوند مس از تحمل مجازات و آزادی خود همچنان تحت نظارت قوه قضاییه هستند تا نتوانند دیگر دست به چنین اقداماتی بزنند.

سخنگوی قوه قضائیه با اساره به همکاری دستگاه‌های مختلف بیان کرد: با عدم ارائه ارفاقات قانونی به افراد شرور بتوانیم شرایط را برای ارتقای امنیت جامعه افزایش دهیم.

حکم اعدام «بابک زنجانی» نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

وی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: بر اساس حکمی که سال ۹۵ برای ایشان صادر شده بود، در صورت پشیمانی و همکاری او استحقاق برخورداری از عفو را داشته باشد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: همکاری این فرد منجر به این شد که اموال او در خارج از کشور شناسایی شود. پس از بازگشت این اموال به کشور با گزارش مقامات ذی صلاح درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری تهران مطرح شد، با تایید ریاست قوه قضائیه و موافقت مقام معظم رهبری حکم اعدام ایشان نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

جزئیاتی از پرونده چای دبش

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: از ابتدا پرونده قضایی تشکیل شده بازپرس پرونده تحقیقات جامع و مفصلی انجام داد. بعضی افراد در این ارتباط از جمله صاحب اصلی چای بازداشت شد. برخی با قرار‌های لازم آزاد شدند. پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدید کشف شد. تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که لازم شد در این خصوص از متهمان تحقیقات به عمل آید.

اعلام جرم صورت‌گرفته درباره شهرداری زاهدان ارتباطی با وقایع منجر به سیل ندارد

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده سیل در استان سیستان و بلوچستان و اعلام جرم علیه شهردار زاهدان گفت: اعلام جرم صورت گرفته در شهرستان کنارک در خصوص ترک فعل‌های منجر به وقوع سیل اواخر سال گذشته انجام شده است. اعلام جرم صورت گرفته در خصوص شهرداری زاهدان ارتباطی با وقایع منجر به سیل ندارد و در خصوص شکایت اداره کل استاندارد و مدیر کل صنعت و معدن استان است که شهردار از وظایف قانونی خود امتناع کرده است. پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

تشکیل پرونده با موضوع آزمون وکالت مرکز وکلا در دادسرای کارکنان دولت

وی گفت: آزمون وکالت مرکز وکلا توسط سازمان سنجش برگزار شد و متولی این آزمون سازمان سنجش بوده، این سازمان می‌بایست در درجه اول حفظ آزمون انجام می‌داد؛ در این خصوص سازمان مدعی است که حفاظت لازم از آزمون انجام شده، اما با توجه به ادعا‌های مطرح بوده، پرونده‌ای در این خصوص دادسرای کارکنان دولت تشکسل شده که در مرحله رسیدگی مقدماتی است؛ استعلامات لازم از مراجع ذی ربط در حال انجام است که به محض نهایی شدن، گزارش به استحضار مردم خواهد رسید.

جهانگیر بیان کرد: استحضار دارید که رسیدگی در مرحله مقدماتی است، قانون اطلاع رسانی دقیق در مورد پرونده‌هایی که در رسیدگی مقدماتی است را ممنوع کرده است؛ لذا ما از این بخش از ذکر جزئیات خودداری میکنیم و به محض اینکه تحقیقات به مرحله نهایی رسید، اطلاع رسانی دقیق در خصوص این پرونده انجام خواهد شد.

تشکیل ۵ پرونده درباره موضوع به مخاطره انداختن امنیت عمومی هم‌زمان با عملیات «وعده صادق»

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه همزمان با عملیات موفقیت آمیز وعده صادق، شاهد فعالیت برخی چهره‌ها در فضای مجازی بودیم که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازند؛ در این زمینه آیا پرونده‌ای برای اشخاص تشکیل شده یا خیر، گفت: موضوع عملیات وعده صادق امری افتخارآمیز بود که مورد اتفاق و حمایت همه آحاد ملت با هر نوع سلیقه و مشرب سیاسی قرار گرفت و هیچ ایرانی غیوری ابراز رضایت از این مهم را کتمان و انکار نمی‌کند.
جهانگیر ادامه داد: منافع ملی و مصالح عمومی اقتضا دارد که همگان التزام لازم به قانون داشته باشند و در چارچوب قانون اگر افراد معدودی بخواهند ساز مخالف بزنند به محض اعلام گزارش و شکایت از مراجع ذیربط دستگاه قضایی ورود پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: در این رابطه تاکنون شکایاتی از سوی دستگاه‌های مختلف مطرح و پنج پرونده تشکیل شده و افرادی به دادسرا احضار و تفهیم اتهام صورت گرفته است و اکنون پرونده‌ها در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است و پس از حصول نتیجه اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل

جهانگیر درباره آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل گفت: پس از گزارش آقای صدیقی پرونده قضایی تشکیل شد، افرادی در ارتباط با این پرونده احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمد. از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

موضع قوه قضاییه درباره برخی محتوا‌های خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که در برخی از پلتفرم‌های داخلی محتوای خلاف قوانین، موارد غیراخلاقی، توهین و اتهام وجود دارد و موضع قوه قضاییه در این موضوع چیست؟ گفت: به نظر می‌رسد بحث دسترسی به پلتفرم‌ها کلمه دقیقی نباشد، آنچه مهم است پاسخگویی پلتفرم‌هاست. برخورد با انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی، بر اساس فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، مصوبات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و همچنین دستوراتی که مراجع قضایی و نهاد‌های مسئول می‌دهد، انجام می‌شود. این مساله استثناء ندارد و در خصوص پیام رسان‌های داخلی هم به این صورت است. دستگاه قضایی نسبت به این امور بی‌تفاوت نیست، با سرعت و دقت این مسائل را رصد و به تخلفات آشکار و غیرآشکار رسیدگی می‌کند.

پیامد نهایی اجرای سند تحول دسترسی به عدالت و رضایت‌مندی مردم است

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: در حوزه پیشگیری از جرایم و دعاوی با چالش‌هایی از جمله تزلزل در روابط حقوقی اشخاص روبرو هستیم. ناکافی بودن بعضی از تبعات ارتکاب جرم یا مسائل دیگر که زمینه شکل‌گیری جرایم را ایجاد می‌کرد که تراکم پرونده‌ها و تعدد شکایات در سیستم قضایی را به دنبال داشت. بحث هوشمندسازی شروط قراردادی و تقویت خدمات دفاتر اسناد رسمی و خدمات حقوقی هوشمند از جمله فرایند‌هایی است که در سند تحول قضایی پیش بینی شده است. در سند تحول به بحث مقابله با فساد و کارآمدی توجه ویژه‌ای شده است. در این سند تلاش شده به نحوی ماموریت‌های لازم پیش‌بینی شود که پیامد نهایی اجرای سند دسترسی به عدالت مورد نظر و رضایت‌مندی مردم باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ان الحسنات یذهبن السیئات
این بنده خدا قبلاً یه سری خدمت کرده بود. خدا رو شکر اعدام نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جلوی قاچاق گسترده سوخت و گازوئیل در مقدار زیاد گرفته شود جلوی اختلاص ها و رانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دزدی گوسفند چندسال پیش یکی از شهرها که دزد انگشتانش دستش قطع شد و حالا و با این همه اختلاس جای تفکر داره!ایا اون دزد بیشترین ضربه رو به اقتصاد مملکت و مردم زد یا مثال این ؟کدوم بیشتر خیانت کردند در حق ملت؟!یا فردی که بخاطر شیر خشک و مایحتاج روزانه دست به دزدی میزنه جرمش بیشتره یا این نوع اختلاس ها؟!با کار این نوع ادمها چه خانواده ها که از بین نرفته و چه اشخاصی که فوت نشدن؟!حالا بدون جانبداری باید قضاوت کرد کدوم جرم بزرگتری دارند؟انها یا اینها؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
با رانت و دزدی قاچاق برخورد شود واردات بی رویه کالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
گناه کسی که حمله میکنه به خونه مردم و وارد حریم خصوصیشون میشه و اموالشون رو با تهدید میدزده کم جلوه نده
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
روزنانه خبزم اومده حکم اعدام بابک زنجانی نقص شد ۲۰ سال حبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رفت زندان یعنی هتل زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
صدیقی و زنجانی پیوندتان مبارک ، اولا این اقا تو زندان نبوده تا حالا دوما میخوان چون ده سال گذشته ده سال دیگه بگن بیان بیرون زندان بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چون آقا تایید کرده موافقم ....ولایتمداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
یاد قهوه تلخ افتادم میگفت یکی یک سیب داره یکی ده تا سیب داره اعلی حضرت از کی سیبو بگیریم میگفت از اونی که یک سیب داره تازه توسرشم میزنیم اونی که ده تا سیب داره حتما کسی هست واسه خودش.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
معنی رافت اسلامی یعنی همین،میلیاردها دلار بالا بکش،بعد چند سال پس بده،هر چی از معاملات با این پول درآوردی نوش جون خودت و بقیه شرکا.ولی به این شرایط اعتراض کنی میشی مفسد فی الارض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قابل توجه دزدهای محترم هر چه میخواین ببرین رافت اسلامی شامل حالتون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینکه دزد را باید نقره داغ کردتا حساب دست دیگر مسئولین دزد بیاید.شکی در این مورد نیست.ولی کسی که راه دزدی را و زدوبند را و عدم شفافیت را باز گذاشته ده برابر باید کیفر داد.نزارید تو زندان از پولهای حرامش ریالی استفاده کنه .مرخصی ندید.با افرادی هم بندش کنید که به خاطر فقر ودزدی مسئولین هم خود وهم جامعه را به نابودی کشیدن .بیست سال خیلی خیلی کمه.اگر از بین الملل برای اعدام کردن می ترسید.حکم زندان را چهل سال کنید.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۱۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کافی بود یه آدمی که پارتی نداشت چنین کاری میکرد.تا حالا استخون هاشم تو قبر پوسیده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
طناب دار با گردن گردن کلفتان کاری نداره فقط واس گردن باریکاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اون از پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی که فقط 8سال زندان رفت و بیژن زنگنه که بازم تو دوره های بعد وزیر شد اینم از پرونده بابک زنجانی که با این همه اختلاس و حکم اعدامش شد 20 سال ،5 سال دیگه هم می گویند به خاطر خوش رفتاری محکومیتش بخشیده شد.میخواهید از همون اول نگیرینشون تا پول ملت هم بی فایده خرج نشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دلخوش نباشید به این مقدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بابک یه عفو دیگه بخوره آزاد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ایشان ؟؟؟؟؟؟؟؟
بابک زنجانی رو میگه ایشان ؟؟؟؟؟؟؟؟
چقد خوب بازی دادید مردم رو
همه در یک کاسه دارید آب میخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک زن توشهرستان ماوالبته شهرهای دیگه با فریب مردم برای کارافرینی کلاهبردای ۶۰۰میلیاردی کرده وداره راست راست واسه خودش می چرخه شکایتشم کردیم هنوز که خبری نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ق.قضائیه بفرمائید اگر فردی عادی هم بود اعدامش نقض می شد؟ ضمتا چرا باید بیشتر از بدهی خودش بده؟!
کلا این مورد خیلی سئوال برانگیز استِ
از کجا معلوم 20 سال حبسش هم مورد رأفت اسلامی و... قرار نگیرد؟
این مبارزه با فساد است؟
حکم خدا در سوره مائده در مورد سارق وسارقه خیلی شفاف است چرا اجرا نمیشه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نقشه دشمنه!
میخواد 2 دستگی ایجاد کنه و مردم، جنگ غزه رو فراموش کنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام و درود خدمت شما
بالاخره باید با حضور قاضی رسمی و وکیل رایگان برای متهم دادگاه برگزار بشود و در غیر این صورت حکم دادگاه نافذ نیست.
با تشکر فراوان
مهرداد آقائی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا شاهده وقتی این خبر عفو رو که خوندم
یاد فیلم ۷سر اژدها افتادم.
ای بنازم این قدرت پول رو
این نشون میده هر کسی تو دنیا یه قیمتی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
حضرت یوسف ع
آنانی را که در معبد دروغین، فربه شده بودند را با کمک پادشاه وقت مصر، مجازات کرد.
او پیامبر خدا بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس چرا سلطان سکه را کشتید. این که بیشتر از اون بالا کشیده بود!!!! عدالتم ارزوست!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با پول میشه اعدام به ۲۰ و۲۰ به یکسال ویکسال به یه ماه رسوند لامصب پول اون دنیا را هم ردیف میکنه چه برسه این دنیا پول کار خودشو کرد حالا شما هر جور دوست دارین تحویل مردم بدین این حرفها را عفو بخشش رفعت یا هر چیز دیگه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با اموالی که برگردونید بین مسئولان انشالله مسوای تقسیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
باعث تاسف است. زین پس دزدان و اختلاس گران نهایت شکست را زندان می بینند و براحتی دست به هرکاری خواهند زد.
برای قوه قضائیه متاسفم آنجا که باید اعدام کنند(زنجانی نجفی) کوتاهی می کنند و آنجا که باید گذشت کنند( سلطان طلا، جوانان گمراه) اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
10 ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت ۳ بسته بادام هندی!؟یادتون هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قانون کشکی همه خودی هستند
Turkiye
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینکه معلوم بودمگه جزایری طبری وخیلیهای دیگه اعدام شدن که این بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ولش کنيد بابام بره دنبال زندگیش آخرش که‌ ول میکنید اين بابام همسال اين آگه عراق بودن دستشون قطع بود
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۲۰:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در پرونده چند سال پیش آقای آریا نمیشد همین مماشات را رفتار کرد تا آو اعدام نشود،خدا به ما رحم کند و با مسولین وقت و تصمیم گیرندگان آن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام و احترام فراوان
پس مقامات و کارمندان متخلف جمهوری اسلامی ایران کی محاکمه خواهند شد؟
با تشکر فراوان
مهرداد آقائی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نیاز به گل هست که درش رو گل بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
معجزه تهدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
یعنی جرم توماج صالحی از بابک زنجانی سنگین تر هست ؟ بابک بخشیده میشه اما توماچ بخاطر چند تا ترانه که معلوم نیست چی میگه چی میبافه بهم باید اعدام شود بچه جوون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
این دولت بی عرضه و بیسواد مملکت به انفجار میرسونه
فکر کرده مملکت پادگان است
بریکس و شانگهای و.. باعث نشد دلار نشه ۶۵ تومن
فقط بلده از جیب مردم دربیاره
خودش باعث تورمه از تورم مالیات میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از اولش مشخص بود که اینجور میشه!
توی این مملکت بزرگ شدیم دیگه، همه چیشو میدونیم:)
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۸:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرف هاتون با اعمالتون یکی نیست با این حکم های که شما می برید پیشگیری که نمیشه هیچ دزد ها و اختلاص گران نیز وقیح تر و گستاختر شدن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
من دختر معلول لیسانس چندین ساله تو شرکتها خصوصی کار کردم هیچی ندارم حتی بیمه

ولی همزمان چند شغلی ازم کار میکشیدن تو مراکز خصوصی!!! و کارفرماها منت هم گذاشتن ک مثلابهم کار دادند!

حالا هم نزدیک ب دهه ۵ زندگیم میرسم
میگن سنت بالا رفته برو بازنشسته شو!!!
چی دارم بازنشسته شم؟ خانه؟ خودرو؟ بیمه وحق بازنشستگی؟
نخییییییر هیچ کدوم

انوقت کارمندان سالم ادارات و مراکز دولتی همه شون رو صندلی ، ولووو وتن پرور هستن از ساعت ۸ تا ۲ و همه چی دارند حتی انبار سکه طلا ارز تو خونه شون هس


حالا بابک زنجانی هم بزرگترشونه


اول حق منو بدین ! بعد زنجانی عفو و زندانی ببرین براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دستور صادر فرمودند ایشون رو بخشیدن به هر حال نمیشه که بچه ی خودش رو آدم بکشه این یارو هم هر کاری کرده باشه بچه حکومته در نتیجه دستش خیلی پر هستش که اگر قرار باشه بکشنش همه باهاش نابود میشن پس بهترین راه بخشش هستش
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۲۰:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دروغگویی هم حدی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی متاسف شدم از شنیدن شرح حالتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
الآن من کارمند اداره ثبت اسناد هستم ، با حساسیت کار بالا و استرس زیاد ، باور نمیکنی خودت برو ببین چجوریه.
کدوم سکه کدوم طلا به ما دادند که راحت میگی ؟بخدا یه وام ۵۰ میلیون خواستند بهمون بدند گیر یه عده‌ای اومد گیر ما نیومد همش شد ناعادلانه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط در حق شما فقط جفا نمیشه ،به برکت حضرات کل عمر ما هم برفناست. من کارمند 27سال سابقه رسمی آموزش فنی وحر فه ای کشور شاغل در استانها با مدرک کارشناسی از بدو استخدام و3فرزند دریافتی ام 7/5میلیون تومانه و روزگار رو با شرمندگی از اهل وعیال سپری میکنم و در حال دعا ی ... برای وزیر کار، رئیس امور اداری و استخدامی،نمایندگان مجلس و...هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینکه توانستید اموال ملت را به بیت المال مسترد نمایید کار بزرگ و خداپسندانه ای اما عدم برخورد سنگین و بموقع با چپاولگران بیت المال محل تامل است در نظام جمهوری اسلامی با متعرضین به حقوق ملت باید چنان برخورد شود که احدی به خود اجازه چپاول ندهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وجدان....چرا سلطان سکهو قیر......اعدام کردن ولی این نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چشم ، حتماً انجام میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قابل توجه خاوری که اگه پولا رو پس بده میتونه بیاد و بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینقدری برده که‌ تا نوه نتيجه هاش کافيه نیاز به‌ برگشت نداشته‌ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خاوری ۹۰۰ میلیون اختلاس کرده و متهم اصلی پرونده مه آفرید خسروی بود که اعدام شد.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نده هم عفو می خوره
خودیا مصونیت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعدام برای انسان مورد تعریف ادیان و ملل عمل بسیار بدددددداست الهی شکر با اینکه ما فقیریم ولی دوست نداریم کسی بخاطر اشتباهش از طناب دار آویزان باشد دنیا انسانها را درنده میکند یا بیچاره و بدبخت لذا هر چه فریاد دارید برسرت روزگار بکشید که خیلی بی رحم و بی ادب است همین دنیای خوش خط و خال که پر از بدبختی و درد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوش قلبیتون قابل تحسینه هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکی از ماله کشان نظام چطور هزاران نفر رو اعدام کردن بد نبود اینو بکشن بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مردک نادان بگو ببینم آیا در اسلام حرفی از رأفت و گذشت در مورد جوانان گمراه و پشیمان نزده؟
چرا فقط پولدارها و قدرتمندان از طناب دار نجات می یابند؟
تورا به خدا این کامنت را منتشر کنید که کلامی به ناحق نزدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آقای صدیقی خودش متهم پرونده باغ ازگل است مگه نه؟ ! اون وقت با گزارش او پرونده تشکیل شده !!!! عجبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دزدان نان و شیر خشک برای نوزادان گرسنه شدیدا مجازات میشوند، ولی ابر دزادان و خائنین نورچشمی همیشه مورد لطف و رحمت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر ذهن نکته بین شما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با خودی‌ها برخورد مومنانه با مردم عادی اشد مجازات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بخورید و بیاشامید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر امام خمینی بود.
حکم اعدام برای همه اختلاس گران از بیت المال صادر می‌کردند.
چونکه ایشان، هیچ نقطه ضعفی نداشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
معلوم شد عدالتی وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
من مقداری هدیه ناقابل آماده کردم چطور برسونم دست بابک و چای دبش و خاوری و بقیه دزدا ..میشه راهنمایی کنید؟ خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عزیزم یه مدت دیگه که پست های جدید گرفتن بروهدیه توبده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ایران بهشت اختلاسگران ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنازم به ناز کشیدن و رافت و اجرای عدالت و پرواربندی که فربه و تنومند می کنید ودنیا کور است از اینهمه گذشت و نداشتن و عدم اعلام اسامی چنین رانتی ........ کجاست ان وجدان و شرف و انسانیت کسی که چهار انگشت را قطع کردو مشغول باشید به مشغولیات خدمت کردنتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چطورمفسدفی الارض شناخته شده الان حکم اعدامش نقض شده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دستور از بالا اومده!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه به دلار بررسی بشه بابک خیلی جلو هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
فساد و رشوه در قوه قضاییه کم نیست.بعضی قضات به راحتی حق را زیر پا می گذارند. بعضی دیگر از قضات به راحتی قوانین دادرسی را زیر پا میگذارند. هر تحولی که منجر به اصطلاح نظام قضایی و برخورد و مجازات عبرت انگیز نشه هیچ فایده ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیشتر مشکلات این کشور شاید نود درصد ان بخاطر عملکرد قضات قوه قضاییه است وهیچکس هم نیست که کار وعملکرد اینها را نظارت کند وانها را مورد بازخواست قرار دهد یک حاشیه امن صددرصدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اره دیگه اگه زودتر اعدام شده بود یه چیزی الان خیلی های دیگه هم کم و بیش تو همین سایزها اضافه شدن نمیشه همه شون را اعدام کرد که مخصوصا که ملت رو انگشت همینا میچرخیدن و میچرخن نیخابه همه چی بزارید بریم پیش خدا برا ۵۰ سال دیگه میریم دادگاه جدید رحمان و رحیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اونایی که میگن اعدام نشه!!!
سلطنت طلب و منافق و کفار و ضد ایران هستند.
موافقان اعدام،، انقلابیون اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
زشت و زیبا و بالاخره همه چی در ایران مطلق نیست نسبی هست اگر پول داشته باشی و آنرا با دیگران قسمت کنی آدم خوبی هستی ولی تنها بخوری آدم بده هستی حتی کار شما به منزله مفسد فی العرض باشه با مرور زمان و تغییر شرایط آدم خوب و مورد رعفت اسلامی قرار میگیری
نتیجه اینه همه چی نسبز هست چیزی ملطق نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وضعیت خانه معیشت مردم درست کنید گند زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام و وقت بخیر
تو رو خدا قیمت مصالح و ابزار آلات ساختمانی(شیرآلات، برق، آسانسور و...) را بررسی و کنترل کنید الان زمین تحویل گرفتیم و در ساخت مشکل داریم مصالح از بهمن پارسال تا الان حداقل ۵۰ درصد گران شده است سیمان و آهن آلات خیلی بالا رفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
هر موقع شما زمینت رو با قیمت پارسال فروختی، مصالح هم به قیمت پارسال بر می‌گرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آخی ،فقط 20سال برای بابک بریدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
10 سال کشیده
10 سال مونده
چونکه شاکی خصوصی نداره!!! یه عفو تپل بهش میخوره!!!!!!!!!!
البته گرچه ملت، ازش شاکی اند...
اما اینا، ملت رو حساب نمی‌کنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بابک!!!
برو دیگه پسر خوبی باش،آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قابل توجه اختلاس گران با قدرت ادامه دهید اینم بابک
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام
بابا آزادش کنید گناه داره به قول خودش هر جای دنیا این کارها را می کردند پاداش می گرفتند . توی شرایط تحریم کمک کرد بخشی از دلارهای نفتی وارد کشور شد خوب معلوم است توی آن شرایط بخشی هم آب می ره دیگه . بنده خدا آمد سصثواب بکنه کبببباب شد یا نه!!!!! بالاخره اینم نفهمیدیم چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عجب نفهمی هستی فهمیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قدرت آتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
Ok
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چی بگم از بی قانونی
خدا آنی و کمتر از آنی ما را به حال خود رها مکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
دست همه تو به یه کاسه اس
رفیق دزدو شریک قافله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اون بدبخت که الان سی ساله زندانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
زندان نیست هتله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاش توروهم شناسایی میکردن ور دل زنجانی میذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
هتل اوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ما که سواد شو نداریم حتما قاضی درست تشخیص داده
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
قطعا تو عقلشو نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
یکی دیگه هم همینو گفت که ما که سوادش رو نداریم اما اعتماد کردیم نتیجش هم الان می بینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
آره غازی درست، دستورات رو شنیده...
آخرین اخبار