راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: باید سامانه سوت زنی برای شناسایی تخلفات و جلوگیری از انعقاد قرارداد برای اتباع غیر مجاز راه اندازی شود.

داود بیگی نژاد، نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت:  د در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی  با بیان اینکه  راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد  موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد  توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر  فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
احسنت لطفاً سریعتر راه اندازی کنید
یک سامانه هم برای به کارگیری اتباع غیرمجاز در مشاغل معرفی کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام.
در کرج منطقه اوقافیا خیابان چهره پرداز تعدادی دفتر دلالان املاک که به هیچ وجه نمی خواهند دست از کار کثیف دلالی بردارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام نیاز به سوت زنی نیست بنگاه ها به جهت افزایش کمیسیون خودشان کرایه را تائین می‌کنند این کارها بی فایده است. اکثریت بنگاه ها دنبال رضایت خدا و پیغمبر اکرم نیستند و فقط منافع خود مهم است
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۹:۳۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگر کاره ائی بودم ظرف شش ماه تمام مهاجران را به کشور خودشان با سلام و صلوات عودت میدادم . ایران به هیچ عنوان کشور مهاجر پذیر نیست و احتیاج به هیچ نوع مهاجری با هرنوع تخصصی ندارد. مهاجران بایستی بروند به آمریکا و کانادا و فرانسه و ایتالیا و آلمان.
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۷:۵۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
با این بازی‌ها مشکل مسکن مردم حل نخواهد شد.. قیمت مسکن نسبت به ۶ سال قبل، بیش از بیست برابر شده . یعنی آپارتمان متری ۳ میلیون تومان الان متری ۶۰ میلیون تومان است. طی همین مدت یعنی ۶ سال ، حقوق معلم و کارمند و کارگر و حتی پزشک و مهندس ( بجز رانت خواران و نجومی بگیران ) حدود ۴ برابر شده. این یعنی، الان، قدرت خرید عمده مردم یک پنجم ۶ سال قبل شده است !!( در بهترین حالت )
حال آنکه، همان ۶ سال قبل هم صاحب مسکن شدن مشکل بود. الان اما ، # محال شده است . حتی در خواب هم نمی‌توان دید.
بنابر این با سوت زنی و ..... مشکل مردم حل نمی‌شود. ملت را احمق تصور نکنید و به سخره نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اتفاقا بسیار کار بجا و درستی ست این کار باعث دلگرمی ملت میشه و این احساس را به انسان میده که مسئولین دارن به خودشون میان و بیدار میشوند واقعا کسانی که در این مورد نظر منفی دادن همان کسانی هستند که ملک شون رو به افاغنه اجاره دادن
لطفا سامانه سوت زنی را زودتر راه اندازی کنید و در ضمن یک بخشی از اون جریمه ی مالک یا بنگاه را به شخص سوت زن به عنوان جایزه تخصیص بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
باید بررسی کنید که صاحب خونه ها خونه شون رو به چه کسی اجاره می دهند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی خوب میشه برای تمامی مسائل مدن اجتماعی اقتصادی سیاسی یه سامانه سوت زنی انجام شه این همه مردم دارند سوت میزنن پس چرا کسی گوش نمی کنه
آخرین اخبار