به‌مناسبت هفته کارگر انجام شد؛

تقدیر از کارگران نمونه شرکت کشت و صنعت گوهرکوه تفتان

به‌مناسبت هفته کارگر از کارگران نمونه در شرکت کشت وصنعت گوهرکوه با حضور فرماندار، مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولین شورای اداری شهرستان تفتان تقدیر شد.

علیرضا شهنوازان، فرماندار تفتان   بیان کرد: بی‌تردید کارگران زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند که چرخ‌های اقتصادی و صنعت کشور باهمت و تلاش آنان می‌چرخد. 

هوشنگ ریگی مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود با نگاه ویژه دولت به کارگران و همچنین طی بازدید و دارا بودن ظرفیت افزایش تعداد بیش از پنج هزار راس در ما‌های آینده برای گسترش بخش دامداری متقاضیان و میتوانند برای گرفتن تسهیلات و گسترش گوشت قرمز که بتوان شهرستان تفتان سکوی محکم و بازوی توانمندی برای دولت در امر گوشت قرمز باشد از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد از دولت آیت الله ریسی دامت توفیقات انتظار داریم نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان بیان کرد دولت آیت الله ریسی همواره از قشر کارگر در عمل نشان داده است حمایت کرده است و در این بحث امید است با حمایت از طرح ها، افزایش وسعت طرح‌های فعال با تسهیلاتی که اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در اختیار متقاضیان قرار میدهد ما همواره پشتیبان و حمایت کننده این اقشار خواهیم بود. 
وی افزود: برای اینکه وضعیت پیشرفت امور در حدمطلوب قرار داشته باشد نیازمند توجه ویژه به قشر کارگر هستیم.


وی با اشاره به نقش کلیدی جامعه کارگری در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تصریح کرد: کارگران به‌عنوان مهمترین عامل انسانی تولید کالا و خدمات با اخلاق حرفه‌ای و مهارت‌آموزی حین کار، وجدان و انضباط کاری نقشی بی‌بدیل در افزایش کارآیی و اثربخشی بنگاه‌های کسب و کار، گسترش کمی و کیفی را در تولید برعهده دارند.

در پایان مراسم در شهرستان تفتان از ۲۱۶ کارگر نمونه و ۱۷ مدیر نمونه تجلیل و تقدیر گردید. 

  شرکت پارس تامین معدن طلا تفتان و شرکت آویژه صنعت طوس جمعا  به ۱۹۸ کارگر هدایایی اهدا شد.

برچسب ها: کارگری ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار