آماده سازی ۴۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه از آماده سازی ۴۰۰ نقطه برای نصب تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به شروع تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه از امروز (۱۳ اردیبهشت)، گفت : در همین راستا ۴۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیدا‌ها آماده سازی شده است.

وی افزود: انتظار این است کاندیدا‌های مجلس که قرار است برای راهیابی به یک نهاد قانوگذار با یکدیگر رقابت کنند، بیش از همه رعایت قانون را داشته و در حفظ اموال مردم کوشا بوده و به شهر آسیب نزنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در دور اول انتخابات، در ایام تبلیغات آسیب جدی به اموال شهر وارد نشد، اما همین دیوارنویسی‌ها و نصب پوستر‌های تبلیغاتی موجب هزینه‌های بسیاری در حوزه پاکسازی شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات، پس از پایان تبلیغات ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری به مدت ۲۴ ساعت به جای رفت و روب و رسیدگی به فضای سبز، مشغول پاکسازی تبلیغات کاندیدا‌ها از در و دیوار شهر بودند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: انتظار ما این است که کاندیدا‌ها برای شهر و شهرداری هزینه تراشی نکرده و تنها در نقاطی که مشخص شده به انجام تبلیغات بپردازند.

انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم کشیده شده و برای کسب دو کرسی مجلس، چهار کاندیدا با هم رقابت می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.