سید افقهی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم غرب از جنایات صهیونیست‌ها به ستوه آمده اند/ انتفاضه جدیدی شکل گرفته است

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: مردم غرب از جنایات صهیونیست‌ها به ستوه آمده اند و انتفاضه جدیدی شکل گرفته است.

سیدهادی سید افقهی کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تداوم پر قدرت جنبش دانشجویان غرب علیه جنایات اسرائیل گفت: این امر یک تحول بنیادین بوده و نمی‌توان آن را سطحی تلقی کرد و البته هنوز عده‌ای متوجه این تحول عظیم نیستند و برخی نیز تلاش می‌کنند تا آن را کم اهمیت جلوه دهند.

او افزود: در جریان کشتار مردم مظلوم فلسطین در غزه مردم غرب از جنایات صهیونیست‌ها به ستوه آمده اند و این اتفاق که از آمریکا شروع شد و اکنون مانند آتش در یک گندم زار با سرعت باور نکردنی تمام جهان را در بر گرفته و انتفاضه‌ای جدید شکل داده است.

سید افقهی متذکر شد: در کتب درسی غرب نحوه غارت کردن اقتصاد کشور‌های دیگر آموزش داده می‌شود و هدف عرب تنها تجمیع ثروت است.

کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا گفت: دانشجویان غرب برای آزادی خواهی مورد قبیح‌ترین رفتار از سوی نیرو‌های پلیس کشور‌های خودشان قرار گرفتند. تحول کنونی قطعا منجر به یک انقلاب و تغییرات گسترده در ساختار حاکمیتی غرب خواهد شد.

او ادامه داد:غرب باید تکلیف خود را مشخص کند که می‌خواهد همچنان حامی یک رژیم کودک کش باقی بماند و به زیاده خواهی‌های خود ادامه دهد و یا تغییر شیوه می‌دهد. 

سید افقهی بیان کرد: جامعه غرب امروز متوجه شده است که مساله آزادی و دموکراسی در کشورهایشان تنها یک فریب است و در کاخ سفید بیشتر مقامات صهیونیست هستند و بایدن با رفتاری که بامردم کشور خود دارد و همچنین طرفداری از یک رژیم صهیونیست شانس خود را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از بین برده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار