ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

نماینده مردم سرخس گفت: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است، اما اگر در مجلس یازدهم به سرانجام نرسد با تشکیل مجلس جدید قطعا به طور خاص مورد پیگیری قرار خواهد داشت.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق امسال خاطرنشان کرد: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است، اما اگر در مجلس یازدهم به سرانجام نرسد با تشکیل مجلس جدید قطعا به طور خاص مورد پیگیری قرار خواهد داشت.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید چقدر افزایش پیدا می‌کرد؟
سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های رضویه و احمدآباد مشهد در حاشیه نشست ارائه ویژه نامه رسالت صندوق‌های بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، موضوع منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال جاری لحاظ و در جداول نهایی هم سهم ۴۰ درصد به صورت کامل برای اجرا در سال جاری پیشنهاد شد.

جداول بودجه به تصویب نهایی مجلس رسید و برای شورای نگهبان ارسال شده و امیدواریم تا پایان قبل اردیبهشت ماه جداول هم نهایی شود و از خردادماه اجرایی شود.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۶۰ درصد مطالبات بازنشستگان برای اجرای همسان سازی در سال‌های ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ خواهد بود که به طور جداگانه به صورت ۳۰ درصد در هر سال اجرا خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق امسال خاطرنشان کرد: مجلس به اعتراض بازنشستگان نسبت به حق و حقوقشان ورود اولیه داشته است، اما با توجه به روز‌های پایانی مجلس یازدهم؛ اگر در مجلس یازدهم این‌ها به سرانجام نرسد با تشکیل مجلس دوازدهم پس از هفتم خردادماه قطعا به طور خاص از سوی کمیسیون اجتماعی و همه همکاران مورد پیگیری قرار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: آن چیزی که که برای آن حکم قانون داریم بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری است. پیشنهاداتی دولت دارد که بسیاری از الزامات را بر عهده مجلس بگذارد، اما آن پیگیری مربوط به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است انشالله در ابتدای مجلس دوازدهم هم مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: در مبنای افزایش حقوق مدنظر ما؛ اختلافی وجود دارد، اما مبنای مجلس مدنظر گرفتن تورم برای افزایش حقوق است و آن چیزی که صراحتا در قانون آمده تورم است که مجلس هم باید پیگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ترابخداماخداسرمون بریده شمادیگه بترنبرید گناه مستمری کارگرچیه که بایدزجر بکشه بقران راه بیست مترمیرم بایدبشینم کمک یاعلی فلستین اینجاست بخدادخترم بزرگه خرجی لباس وفرستادن به مدرسش نداشتم بفرستم شهرستان تجربی بخونه الان انسانی روستا میخونه به امیداینکه بشه کارمندی خرج خوانواده بده ترابقران کمک حقوق مستمری کارگرتبق وجدانتون بدین صلوات برمحمدوآل محمد درودبر جمهوری اسلامی ایران عزیزم بسلامتی رهبرفرزانم دوسش دارم ازدلو جانم خودم وخاواده فداش
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته تامین اجتماعی
۱۶:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با عرض سلام اعتراض من به خاطر اینه که من با ۱۹ سال و هفت ماه سابقه چرا یه چیزی حدود ۲۰۰۰۰۰۰ تومان کمتر از کسی که ۲۰ سال سابقه دارد میگیرم خواهش میکنم رسیدگی کنید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تفاوت افزایش معوقه فروردین چرا در حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال نشده است.
که متأسفانه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۲ درصد + ۶۹۰هزار تومان است؛ برای همه بازنشستگان تأمین اجتماعی عمل و اجرا نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدایا ریشه ظلم روبخشکان.جه توی فلسطین و مردم مظلوم غزه باشه چه هرجای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک اصل مسلم است که سیر از شکم گرسنه خبر ندارد.چه غم که مردم سفره شان خالی است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۲:۱۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
وقتی رئیس سازمان نماینده دولت میشه ومطیع امر وزیر بیکار میشه نتیجه اش بدبختی بازنشسته ورفاه مدیرعامل سازمان دزد زده تامین اجتماعی میشه مشتی که در غارت مملکت تخصص دارند وحرف مفت هم زیاد بلدند
Germany
علی
۱۱:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط کارشون شده سرکار گذاشتن همین وبس
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۴۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مستمری مشمولین از کار افتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده به میزان ۳۵٪ افزایش یافته و به نسبت از مزایای جانبی مذکور برخوردار خواهند شد. مستمری دریافت کنندگان بالاتر از حداقل به میزان ۲۲٪ به علاوه ۶،٩٠٠،٧٨٠ ریال افزایش می‌یابد.
و این در حالی است که افزایش حقوق بنده در سال 1403 با 33 سال، 5 ماه و 6 روز مبلغ 59/942/636 ریال افزایش یافته است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
همه باید ۳۵ درصد بگیرند آن که حقوق بیشتری میگیره بیمه بیشتری پرداخت کرده اصلا این عدالت نیست وحق الناس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعلام جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری+جزییات
جدول افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.
تاریخ: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ – ۱۰:۳۴
اعلام جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری+جزییات

اوایل فروردین ماه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد. جدیدترین جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری فروردین ۱۴۰۳ را در ادامه مشاهده می کنید.
جدیدترین جدول افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری فروردین ۱۴۰۳ به شرح زیر است:
میزان افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری ۲۰ درصد
ضریب حقوق قضات و اعضای هیات علمی ۶ هزار و ۸۷۶ تومان
ضریب حقوق کارمندان دولت ۴۸۲ تومان
حق عائله مندی یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴۱۰ تومان
حق عائله مندی کارمندان دارای ۳ فرزند و بالاتر یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۵۳۳ تومان
حق اولاد ۸۵۹ هزار و ۵۶۲ تومان
حق اولاد کارمندان دارای ۳ فرزند و بالاتر یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۴۳۰ تومان
سقف حقوق ۷۰ میلیون
حداقل حقوق شاغلان ۱۰ میلیون
حداقل حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ۹ میلیون تومان
حقوق والدین شهدا ۱۵ میلیون
جزییات دقیق افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان کشوری و لشکری
ارقام پرداختی به کارکنان دولت در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

ضریب حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و قضات ۶۸ هزار و ۷۶۶ ریال

ضریب حقوق کارمندان دولت و دستگاه‌های مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت، وزارت اطلاعات و پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه ۴ هزار و ۸۲۹ ریال

افزایش ضریب حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی و شرکت‌های دولتی، شرکت ملی نفت، سازمان انرژی اتمی، سازمان‌های مشمول ماده ۵ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بانک مرکزی معادل ۲۰ درصد سال گذشته

افزایش ۲۰ درصدی حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول و غیر مشمول قانون خدمات مدیریت کشوری

افزایش ۲۰ درصدی حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت؛ ولی نباید از حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلان مشمول قانون خدمات مدیریت کشوری کمتر شود

حق عائله مندی کارکنان مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۴۱۰ تومان (برای بازنشستگان معادل ۲۹۰۰ امتیاز)

حق اولاد شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ۸۵۹ هزار و ۵۶۲ تومان (برای بازنشستگان معادل ۱۷۸۰ امتیاز)

کمک هزینه عائله مندی برای کارمندان دارای ۳ فرزند و بالاتر یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۵۳۳ تومان (برای بازنشستگان معادل ۳۷۷۰ امتیاز)

حق اولاد برای کارمندان دارای ۳ فرزند و بالاتر یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۴۳۰ تومان (برای بازنشستگان معادل ۲۳۱۴ امتیاز)

هیچیک از حقوق بگیران اعم از شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳ نباید کمتر از ۱۰ میلیون تومان دریافتی داشته باشند در غیر این صورت باید مابه‌التفاوت تا ۱۰ میلیون تومان با عنوان تفاوت تطبیق، در حقوق‌ها ترمیم شود

افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران، مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی نسبت به آخرین حکم ۱۴۰۲

حقوق بازنشستگان صندوق‌های کشوری و لشکری از ۹ میلیون تومان کمتر نباید باشد

سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه در طول سال جاری برای همه مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی، کارکنان کشوری و لشکری، قضات و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری ۷۰ میلیون تومان است؛ پرداخت مازاد بر این رقم تحت هر عنوان ممنوع است

کارانه گروه پزشکی و فوق العاده خاص پزشکان شاغل در سازمان پزشکی قانونی، حق اشعه پرتوکاران سازمان انرژی اتمی، حق التألیف و حق داوری پایان نامه‌های اعضای هیأت علمی، حق مطب پزشکان تمام وقت و اعضای هیأت علمی بالینی تمام وقت و بیمه بازنشستگی ایثارگران از سقف ۷۰ میلیون تومان مستثنی است.

همچنین مستمری والدین شهدا ماهانه ۱۵ میلیون تومان تعیین شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
برخی کارگران و هم به ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی در مورد پایمال و ضایع شدن حق، حقوق و سایر مزایای خود در اداره کار و هم دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه اداره کار، دیوان عدالت اداری، هر دو به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مخالفت بازنشستگان با این کسر از حقوق شان
کسر یک درصد حق مسکن از فیش‌های حقوقی بازنشستگان کارگری، هیچ مبنایی ندارد و باید حذف شود.
چرا باید از حقوق ناچیز بازنشستگان یک درصد کسر شود؛ مگر بازنشسته چقدر حقوق ماهانه دارد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند. بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است. دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند. چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل 15 - 16 میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید 2 میلیون و 500 هزار تومان بگیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا تبعیض را کنار بگذارید ما بازنشستگان تامین اجتماعی حتی در سازمان متبوع خودمان یعنی تامین اجتماعی غریب هستیم! یاحق
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۲۱:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عرض سلام و احترام
به صورت مکرر شاهد توجه به بازنشستگان تامین اجتماعی هستیم ولی اصلا صحبتی و بیانه ای و خبری از افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته بر اساس نود درصد شاغلین متوجه این عزیزان زحمت کش که عمر شریفشان را با خلوص تمام صرف ساختن و توانمند کردن دانش آموزان و کودک و نوجوان و جوان نموده اند ولی با عرض تاسف دولتمردان عزیز هیچ اهمیتی نداده اند و نخواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام وارزادب خدمت دولت محترم واحترام بیش ازحدخدمت پدربزرگواررهبرفرزانم جانم فداش ماباین حقوق بخورنمیرمستمری کارگری چطورزندگی بکونیم ترابقران نتونم دوکیلوگوشت بخرم چون دکتری خرج خانواده اب برق گاز مدرسه بچها لباس چی بگم که باوربکونیچطورزندگی بکونیم اگرکارگرنباشه خونه دارید چرخ کارتون میچرخه بقران زندگیتون فلج میشه اجاره خونه اجاره خونه اجاره خونه بایدیکی یه چادربخری بریم زیرچادزندگی بکونیم خودتون نزربدین مااسممون روخودمونه کارگروجدانتون بیداربکونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سوئ مدیریت دولتها بر صندوقهای بازنشستگی خصوصا صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی این صندوق در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و جور آن را باید پرسنلی که در آستانه بازنشستگی هستند بکشند با دریافت حداقل حقوق بازنشستگی و شروع زندگی سخت بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مستمری یک حداقلی بگیر مخارج و امورات اولیه یک خانواده رو به سختی پوشش و جواب میده.
کاش برای حل این مشکل بجای زیاد کردن حقوق
یک شرایطی فراهم میشد که شخص بتونه یه کسب و کاری راه بندازه و در کنار مستمری،خودش بتونه کمبود مالی اش رو تامین کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنده از زمان لاریجانی نگاه میکردم متأسفانه یا نصف مجلسی ها نیستند یا خوابن یا یا این که چندنفری دور هم نشتند بعد میگن تصویب‌ شد اگر من کارگر هم مثل اونها حقوق میگرفتم چکار به کسی داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
برای نمونه هزینه وزیت دکتر و کرایه تاکسی داخل شهر بعداز عید حدود ۶٠ درصد افزایش یافته.(دکتر انکولوژی ما ما هر سه ماه میرفتیم از 160هزار تومن شده 260هزار تومن و مسیر تاکسی که قبلا 35هزار تومن میگرفت شده 60هزار تومن.) ولی حقوق من بازنشسته بعداز 30سال 22درصد با منت افزایش داشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
تو رو قرآن پیگیری کنید. پدرم ۳۲ سال حق بیمه داده و کار کرده. الان حقوقش ازحداقل حقوقها در جامعه هستش. بازنشسته تامین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
این ماه افزایشای تامین اجتماعی رو میدن نگران نباش اوضاع خوب که نه ولی یه کم‌بهتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام دررابطه احکام رتبه بتدی معلمین بازنشسته نیمه دوم ۱۴۰۰ که مدتی ازآن سپری گردیده رسیدگی تا درحکم آنان درج وبهر ه نتد شکتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه عده دیر بازنشسته بشن جای نیروی کار جدید را گرفتند زود باز نشسته میشن میرن بدون بیمه جای دیگه کار میکنند باز جای نیروی کار را می گیرند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خب اون بازنشسته با این حقوق کمیته امدادی که بهش میدم مجبوره برود سرکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باید مشکلات همه اقشار جامعه و کشور منصفانه حل شود وگرنه اگر به یک گروه بیشتر برسی صدای دیگران که بیشتر حقشان خورده شده بلندتر میشود و احساس تحقیر و تبعیض بیشتر میشودو مشکل همگانی راحتتر تحمل میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جالبه حق اولاد 700هزارتومان حق تاهل 500هزارتومان خسته نباشید دلاور مردان
Iran (Islamic Republic of)
حسن کاشانی
۱۸:۲۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حق تاهل امسال‌ ۱۴۰۰تومان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام لطفا درمورد برخی از کارکنان بازنشسته نظامی آجا هم که قبلا درحین خدمت تحصیل ومدرک کاردانی وکارشناسی دریافت نموده ودرسوابق آنان ثبت گردیده رسیدگی تا از امتیاز ارتقا رتبه بهر ه مند گردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا حقوق ها آنقدر تفاوت داره یکی بازنشسته کشوری با یه کارگر برابری میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداییش کارگره باید بیشتر باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه بازنشسته هم خیلی ها تو سختی درس خوندن و شدند کارمند مهندس معلم که بعد 30 سال کار شرمنده نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حقوق کارگری و مستمری کارگران بسیار بیشتر از کارمندان خدمات کشوری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اصلا دیگه پرداخت بیمه بازنشستگی به درد نمی‌خورد دولت با بی ارزش کردن پول ملی بشدت در حال توسعه فقر در کشور میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
از مسئولین کشور تقاضامندم رسیدگی بفرمایند حقوق پرسنل بازنشسته سازمان تامین اجتماعی را با سایر کارکنانی که کار هم رده انجام دادن و دارای بیمه تامین اجتماعی می‌باشند متاسفانه این سازمان در جهت نارضایتی عموم و ضد رفاه مردم در حال فعالیت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جالبه امروز یک نفر از پرسنل اداره تامین اجتماعی به بنده گفت حکم پرسنل تامین اجتماعی کارگری صادر میشود اضافه کار مشمول بیمه میشود و با حقوق بسیار خوبی بازنشسته می‌شوند بعد بنده سالها با حکم کارمندی کار کارگری انجام دادم اونم کار سخت و زیان آور به طبع دچار انواع بیماریهای شغلی شدم دارای ناراحتی قلبی تنفسی گوارشی شدم دیسک کمر شدید دارم و بعلت ایستادن زیاد در موقع کار کردن دچار آتروز شدید زانو و خار پاشنه شدم خلاصه عضو سالم دیگه ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام درپرداختی حقوق کارکنان شاغل وبازنشسته برابر عدالت اجتماعی وفاکتورهای مربوطه مد نظر قرار گیرد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا اینقدر مردم را فریب می‌دهند میگن حداقل حقوق 10 تومن شما رفتین عائله مندی و فرزند زیاد کردین که شامل همه نشه من خانم 30 سال کار کرده بازنشسته و خودسرپرست دریافتی 8800 حالا با این چکارکنم چرا من نباید حق عائله مندی بگیریم ولی همسر متوفی بتونه بگیره اون 1400 بیش از من و اون یکی و منم یکی کمی تفکر لازمه اندیشمندان که سه ماه نشستید تا تصمیم به افزایش حقوق بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
زن متوفی پشتیبان و حمایتگر نداره،،جز خدا،،،دولت مردان دستتان درد نکند برا حق عائله مندی ولی مستمری خیلی کمه،زیر خط فقریم ما زنان،،منر من ک شکسته واقعا،،بیمار،مستاجر،بی سرپرست،،جز خدا فریادرسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۳:۰۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند/ ولی اما متأسفانه دولت رئیسی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت نمی‌کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۲:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر هزینه را که در بیمارستان امام زمان بابت عمل همسرم پرداخت کردم متأسفانه از بهمن ماه سال 1402 تاکنون نمی دهد چرا؟ می گوید بیمارستان دولتی است و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
و اعتراض هم می کنم و متأسفانه هیچ کسی هم جوابگو و پاسخگو نیست چرا؟
و این در حالی است که بیش از 33 سال و 5 ماه است از حقوق بنده مالیات و بیمه و... کم کردن.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۲:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حق مسکن وحق معیشت و... بازنشستگان تامین اجتماعی رقمی ناچیز است باید طبق مصوبه شورای عالی کار برای کارگران تصویب شده حق مسکن معیشت افزایش یابد.
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون به دنبال فکر حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی نبوده است و هم به بازنشستگان تامین اجتماعی خیانت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
قرار بود همسان‌سازی ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از ابتدای سال اجرایی شود!
وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان در رسانه های افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۴۰ درصد اعلام کردن ولی تاکنون هیچ کدوم عمل و اجرا نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
افتضاح ترین حقوق برای به اصطلاح تامین افتضایی هست.چندر غاز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی نشده؟فکر می کنید مردم متوجه نمی شوند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حتما میشه
پیگیرند
نگران نباش
شاید کمی طول بکشه ولی حتمیه
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۲:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نمیدونم چرا دولت تواسفندماه افزایش حقوق رواعمال نمیکند یعنی اوینقدر سخته براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازنشستگان ارتش را دریابید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۲۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
از مجلس ودولت تقاضا دارم دست از این پاسکاریهای بیهوده بردارند و راهی اساسی برای حقوق بازنشستگان پیدا کنند البته اگ به عمر بازنشسته ها وصال بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیمه تامین اجتماعی
سرپرست خانوار، دارای فرزند محصل
مستاجر( کرایه خونه ۴ میلیون)، حومه تهران
حقوق ۸ میلیون
به کجا چنین شتابان،،،؟؟؟؟!!!!
سیسمونی، چای دبش، هتل اسپیناس، گرین کارت آمریکا، مرگ بر آمریکا،،،،،،،،،!!!!
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۱:۰۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی خوب است که ورود می کند سعی کند دیر خارج شود تا نتیجه بخش باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهتر است به حقوق زیر خط فقرکارکنان آموزش فنی وحرفه ای هم نظری داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
حقوق امسال من شده ۱۱۰۰۰۰۰۰تومان با ۳۵درصد اضافه شده برم دلار بخرم یعنی ۱۸۳ دلار امروز؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
من کشوری با افزایش شدم ۸و ۶۰۰ تازه
بازم خوشبحال تو
آخرین اخبار