بوسه قاضی القضات استان کرمان بر دستان معلم پیشکسوتش

رییس کل دادگستری استان کرمان از معلم کلاس دوم راهنمایی خود در سال ۱۳۵۸ تجلیل و به احترام مقام شامخ معلم بر دستان این معلم دلسوز بوسه زد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در مراسمی که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار گردید از آقای محمد زنگی آبادی معلم کلاس دوم راهنمایی خود در سال ۱۳۵۸ تجلیل و به احترام مقام شامخ معلم بر دستان این معلم دلسوز بوسه زد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در این مراسم از اقدام جالب مدیر کل آموزش وپروش استان کرمان در برگزاری مراسم تجلیل از معلمان پیشکسوت تشکر و قدردانی کرد و گفت:همه ما در هر سمت و مسئولیتی قرار که قرار داریم و اگر موفقیتی در کشور حاصل شده است مرهون تلاش‌های معلمین گرانقدر در عرصه تعلیم وتربیت است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی خطاب به جناب آقای محمد زنگی آبادی معلم گرانقدرش اظهار داشت: از صمیم قلب از تلاش‌های صادقانه وکوشش خالصانه‌ی حضرتعالی در راستای هدایت و ارشاد دانش‌آموزان به ویژه در دوران حضور در مدرسه راهنمایی شهید حسن توکلی شهرستان راور در سال ۱۳۵۸ که بنده افتخار دانش آموزی و شاگردی شمار را داشتم تشکر و قدر دانی می‌نمایم .

وی آقای زنگی آبادی را معلمی کاردان، دلسوز و توانمند از لحاظ علمی برشمرد و عنوان کرد: ایشان انصافاً در کنار بهره مندی از مدارج علمی این معلم دلسوز، ما دانش آموزان آن مقطع (که تعدادی از آنها به خیل شهداء پیوستند) با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، توسط ایشان آشنا و بهره‌مند شدیم.

حجت الاسلام حمیدی برای تمامی پیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت آرزوی سلامتی کرد و ابراز امیدواری کرد تمامی معلمان گرامی که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می‌گذارند موفق وموید باشند.

برچسب ها: دادگستری ، مقام معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار