سرعت عملیات اجرای پروژه‌های آبرسانی در فارس تسریع می‌یابد

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در سفر به شهرستان مرودشت، از پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های کامفیروز شمالی به صورت میدانی بازدید کرد و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات انجام شده، بر تسریع در عملیات اجرای این پروژه‌ها تأکید کرد.

علی جان صادق‌پور به دنبال بازدید‌های دوره‌ای خود از شهرستان‌های استان در سفر به روستا‌های بخش کامفیروز شمالی از نزدیک در جریان فرایند اجرا و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

او در این سفر از عملیات تکمیل چاه آبرسانی مجموعه الله مرادخانی بازدید کرد و بر تسریع در عملیات تکمیل این پروژه به منظور تأمین آب شرب مشترکین شهر خانیمن و روستا‌های الله مراد خانی، ده دامچه و حاجی آباد تأکید کرد.

مدیر عامل آبفا فارس در ادامه از تأسیسات آبرسانی مجموعه گرمه شامل روستا‌های سربست، چم ریز، گرمه و ... نیز دیدن کرد و در جریان روند آبرسانی به مشترکان این مجموعه قرار گرفت.

او در ادامه سفر خود به بخش کامفیروز شمالی در جلسه‌ای با اعضای شورا‌ها و دهیاران روستا‌های این بخش، ضمن بررسی وضعیت مطالبات مردم و مسئولان محلی، خواستار همکاری مضاعف شورا‌ها به منظور آگاهی‌بخشی عمومی در خصوص مصرف بهینه آب و همچنین کمک به شناسایی انشعابات و برداشت‌های غیر مجاز آب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار