فرهنگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس دوازدهم باید تحولات اساسی ایجاد کند

نماینده مردم تبریز گفت: مردم نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس غافل شوند و بدانند حضور آنهادر آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود.

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز وکاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: مردم نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس غافل شوند وبدانند حضور آنها قطعا در آینده کشور تعیین کننده وتاثیر گذار خواهد بود.

او افزود: مردم باید به این مساله اعتقاد داشته باشند که تعیین سرنوشت جامعه در انتخابات شکل می‌گیرد و نادیده گرفتن آن ضربات سنگینی به جامعه وارد می‌کند. 

فرهنگی با اشاره به مهمترین اولویت‌های مجلس دوازدهم متذکر شد: معتقدم که مجلس باید تحولات اساسی در عملکرد خود ایجاد کند چرا که با ادامه وضعیت موجود معضلات جامعه حل نخواهد شد.

نماینده مردم تبریز گفت: یکی از مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبانند مشکلات معیشتی است و مجلس باید در ریل گذاری‌های خود تجدید نظر کند و با کمک قوای دیگر تدبیری برای حل مسائل اقتصادی بیاندیشد.

فرهنگی در پایان افزود: همچنین یکی از مسائلی که نمایندگان باید توجه خاصی به آن داشته باشند این است که چطور می‌توانند به تحقق شعار سال امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم جامه عمل بپوشانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار