تحویل ۳۷ پروژه با ۲۰۸ کلاس درس به آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : مهر ماه امسال ۲۰۸ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهر امسال ۳۷ پروژه با ۲۰۸ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد، گفت : برای ساخت این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و احتمالا تا مهر‌ها که کار ساخت و تجهیز این پروژه‌ها به اتمام خواهد رسید، این مبلغ اندکی بیشتر خواهد شد. 

وی تعداد پروژه‌های در دست اجرا توسط مجموعه نوسازی مدارس استان را ۱۳۶ پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل ۴۰۰ کلاس درس با زیربنای ۴۹ هزار و ۶۷۵ مترمربع است که از این تعداد ۱۱۰ مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز در دست احداث می‌باشد. 

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته هم ۸۳ پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۸۹ کلاس درس و زیربنای ۱۷ هزار و ۱۲۰ مترمربع در استان به بهره برداری رسید و تحویل آموزش و پرورش شد. 

نظری با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در راستای تعمیر و شاداب سازی مدارس مناطق محروم، گفت: در این طرح در گام اول ۵۲۶ مدرسه توسط آموزش و پرورش برای تعمیر و شاداب سازی شناسایی شده که تاکنون یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و شاداب سازی این مدارس از محل اعتبارات دولتی و خیرین هزینه شده است. 

وی افزود: تابستان امسال ۴۰۰ کلاس درس جهت زیباسازی و شاداب سازی در قالب طرح شهید عجمیان تعمیر و شاداب سازی خواهد شد.

نظری اشاره‌ای به در دست اجرا بودن طرح شهید پناهی در راستای جایگزینی مدارس کانکسی و سنگی با مدارس استاندارد داشت و گفت: در قالب طرح شهید پناهی تا مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدرسه استاندارد جایگزین خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار