پایان اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر در مهریز

رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان مهریز گفت: اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر مهریز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 مسلم خادم رضویه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات ورزش کارگری شهرستان مهریز گفت: اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر مهریز با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات ورزش کارگری و باشگاه کراسفیت دیاکو مهریز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کارگر در شهرستان مهریز افزود: توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران شریف همانند توجه بحث معیشت و حقوق و دستمزد این عزیزان اهمیت دارد و باید با برنامه ریزی رویداد‌های ورزشی بیشتری ویژه این قشر پرتلاش برگزار کنیم.

خادم رضویه گفت: این مسابقات با همکاری باشگاه کراسفیت دیاکو مهریز از اوایل اردیبهشت آغاز و همزمان با هفته کارگر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد؛ ۹۰ کارگر ورزشکار از ۸ واحد تولیدی مهریز در دور مقدماتی با هم رقابت کردند که از این بین ۳۰ نفر به دور نهایی راه یافتند.

به گفته وی، دور مقدماتی این مسابقات در محل واحد‌های تولیدی برگزار شد و نفرات برتر در سالن مجموعه ورزشی کارگران مهریز برای کسب مقام اول تا سوم به رقابت پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار