همکاری خوب صنایع یزد در مدیریت مصرف برق

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزدگفت: صنایع استان، در سال ۱۴۰۲ همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در نشست کارگروه مدیریت بار تابستان ۱۴۰۳ اظهار داشت: برای فرهنگ سازی در بخش خانگی تاکنون اطلاع رسانی‌های زیادی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی و عمومی انجام شده است و در بحث ادارات می‌توان بسیاری از کار‌ها را با ابلاغ بخشنامه و مقررات و آموزش کارکنان حل کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ درصد نیاز مصرف  برق استان در بخش صنعت می‌باشد، با تداوم همکاری این بخش و انتقال زمان بارگیری به زمان‌های کم باری شبکه برق، ضمن گذر موفق از پیک بار، رشد صنعت را شاهد باشیم.

شاه‌حسینی در پایان تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ با کمترین چالش برق صنایع تأمین شد و صنایع استان همکاری خوبی برای مدیریت مصرف برق در زمان اوج مصرف تابستان داشتند.

در این نشست به بررسی وضعیت تولید و مصرف برق استان و کشور، روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی و حرارتی خود تامین صنایع و سهمیه صنایع بزرگ استان در تابستان ۱۴۰۳ پرداخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار