فارس به قطب اردوگاهی دانش آموزی جنوب کشور تبدیل می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش، گفت: تلاش داریم استان فارس را به قطب اردوگاهی دانش آموزی جنوب کشور تبدیل کنیم لذا بازدید از چند مجموعه اردویی و فرهنگی استان در برنامه سفر یک روزه به فارس قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پورثانی در سفر به استان فارس باحضور دراردوگاه شهید دستغیب شیراز از بخش‌های مختلف، از جمله؛ مجموعه خوابگاهی، رستوران، حسینیه، فضا‌های سبز، مجموعه‌های ورزشی، سوئیت ها، باغات میوه، استخر شنا، سالن اجتماعات، باغ پرندگان و ...، این اردوگاه بازدید و با تعدادی از دانش آموزان اردویی صمیمانه گفتگو کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته معلم و به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش به استان فارس سفر کردم تا در برنامه تجلیل از معلمان نمونه استان حضور یابم.

او افزود: تلاش داریم استان فارس را به قطب اردوگاهی جنوب کشور تبدیل کنیم لذا بازدید از چند مجموعه اردویی و فرهنگی استان در برنامه سفر یک روزه ما به فارس قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پور ثانی تصریح کرد: تجهیز محتوایی و به روز شدن برنامه‌های اردویی و همچنین استقرار امکانات در این اردوگاه اولویت اول برنامه‌های ما درخصوص اردوگاه شهید دستغیب است.

او ادامه داد: کمبود وسایل بازی و ورزشی در این اردوگاه وجود دارد لذا تجهیز به امکاناتی مانند فوتبال ساحلی، راه اندازی پینت بال، ترامپولین، یوربانجی، و ...، در این اردوگاه، پیشنهاد می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره ضرورت احداث سالن اجتماعات در اردوگاه، خاطرنشان کرد: قطره‌ای ساختن سیستم آبیاری درختان اردوگاه در دستور کار قرار می‌گیرد و سایر تجهیزات نیز در سطح استان پیگیری خواهد شد.

او افزود: با توجه به وجود ۶۰ منطقه آموزشی استان فارس، تجهیز به امکانات در این اردوگاه به طور ویژه در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

پورثانی اضافه کرد: با توجه به وجود جاذبه‌های مذهبی، تاریخی، طبیعی و ...، استان فارس، تجهیز و توسعه اردوگاه دستغیب امری ضروری است که باید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار