اندکی تا پایان چشم انتظاری فوتبال دوستان بابلی+ فیلم

استادیوم ورزشی شهدای هفتم تیر شهرستان بابل پس از گذشت ۱۸ ماه تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیرفلک فرماندار ویژه بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با اشاره به اتمام بخش حداکثری بازسازی استادیوم ورزشی شهدای هفتم تیر این شهرستان، گفت: بازسازی استادیوم ورزشی شهدای هفتم تیر بابل در ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم و در راستای سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران آغاز گردید.

او افزود: در این چند ماه اخیر روند پیشرفت فیزیکی پروژه شتاب مضاعفی به خود گرفته است و امیدواریم تا پایان همین ماه شاهد کشت چمن باشیم.

فرماندار بابل با بیان اینکه ۷۵ درصد پروژه تاکنون اجرایی شده است، افزود: این پروژه جزو پروژه‌های مهم شهرستان بابل به شمار می‌آید که در دولت سیزدهم محقق گردید و در طی ۱۸ ماه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد تا فصل بعد شاهد برگزاری مسابقات تیم فوتبال دریای کاسپین در این ورزشگاه باشیم.

لیلا عرب رئیس اداره ورزش و جوانان بابل هم در گفت و گو با با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران در خصوص اقدامات انجام گرفته در پروژه بازسازی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر این شهرستان، گفت: خاکبرداری از چمن سابق در سه لایه ۲۰ سانتی‌متری که مجموعاً ۶۰ سانتی‌متر می‌شود در فضایی به مساحت ۷ هزار متر به همراه نصب عایق‌های حرفه‌ای، لوله و کانال‌های زهکشی و جاگذاری سیستم گرمایشی از کف از جمله اقداماتی بود که تاکنون انجام گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل افزود: خوشبختانه پیمانکار این پروژه در طی این ۱۸ ماه همکاری خوبی را داشته و در خصوص چمن هم با توجه به فرارسیدن فصل گرما قرار است در ابتدای خرداد ماه چمن گرم سیری کاشته شود و با گذشت چند ماه که منتهی می‌شود به فصل سرما چمن سردسیری به آن اضافه می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار