نشست مشترک مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با مدیر جمعیت حمایت از بهبودیافتگان

در دیدار مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با مدیر جمعیت حمایت از بهبودیافتگان درباره مهاجرین و پناهندگان افغانستانی گفتگو کردند.

صبح امروز نشست مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان با مدیر جمعیت حمایت از بهبودیافتگان (SRS) در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در این نشست حسین شرافتی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی جمعیت حمایت از بهبودیافتگان، بیان داشت: علیرغم اینکه میزان کمک های نهادها و سازمانهای بین المللی برای رسیدگی به امور مهاجرین و پناهندگان افغانستانی بسیار اندک است لیکن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر رعایت اصول اخلاقی- اسلامی و حفظ کرامت انسانی در حوزه های مختلف خدمات شایان توجهی در این زمینه ارائه نموده است.

وی در همین خصوص افزود: بایستی با مدیریت صحیح و افزایش بهره‌وری با همین اعتبارات محدود سازمانهای بین المللی شرایطی فراهم گردد تا همسو با سیاستهای سازمان ملی مهاجرت و در چارچوب قوانین و مقررات طرحها و پروژه های مرتبط با آموزش، توانمندسازی، ارتقاء سطح سلامت و کاهش آسیبهای اجتماعی طرحها و پروژه هایی اجرا گردد که بیشترین میزان اثربخشی را به همراه داشته باشد.

در این نشست غفاری مدیر جمعیت حمایت از بهبود یافتگان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مجموعه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گزارشی از اقدامات و پروژه های آتی و در دست اجرای این نهاد با سازمانهای بین المللی در استان ارائه نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار