برگزاری المپیاد فناوری در ۴ حوزه

دبیر نمایشگاه بین المللی اینوتکس از برگزاری المپیاد فناوری در مهرماه ۱۴۰۳ در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک خبر داد.

پارک فناوری پردیس از سال ۱۳۹۰ نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری را با عنوان INOTEX با حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار کرده است. سرمایه‌گذاری و ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌های فناور و استارت‌آپ‌های داخلی و بین‌المللی و گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری اهدافی است که دست اندرکاران اینوتکس دنبال می‌کنند.

در این راستا نمایشگاه INOTEX تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارت‌آپ‌ها آشنا کند. اینوتکس ۲۰۲۴ از امروز، سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

سجاد فشمی، دبیر نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۴ در افتتاحیه نمایشگاه گفت: اینوتکس ۲۰۲۴ همزمان با اولین نمایشگاه صنایع خلاق با عنوان مانوین برگزار می‌شود. بیش از ۴۰۰ شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی با شعار اینوتکس اکوسیستم نواوری و فناوری زیر یک سقف حضور دارند. بیش از ۴۰ رویداد ترویجی اعم از شبکه سازی، سرمایه گذاری و افزایش مشارکت و همکاری های فناوری و نوآوری در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

او افزود: در اینوتکس ۲۰۲۴ دو دوره رقابتی در طول سال در سطح کشور برگزار می‌شود و در برنامه های پایانی نمایشگاه برترین استارتاپ معرفی می‌شود.از بین شرکت های دانش بنیان می‌توان از طریق این نمایشگاه نیاز های این شرکت ها را رفع کنیم. تمام رویداد های نمایشگاه نوآوری و فناوری اینو تکس ۲۰۲۴ از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود. المپیاد فناوری در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در حوزه‌های هوش مصنوعی، پهپادی، برنامه نویسی و رباتیک است.

فشمی بیان کرد: بزرگترین دارایی اینوتکس، افراد و تیم‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه است.  نیمی از شرکت‌های حاضر در اینوتکس ۲۰۲۴ از میان شرکت های استارت آپی و  فناور و بروکروها و سرمایه گذاران هستند. در ۳ سالن مختلف موضوعات مختلفی در حوزه های کسب و کار  را بررسی کرده و در استیج‌ها، فروم حکمرانی نیز مسائل مربوط به حکمرانی دانش‌بنیان‌ها بررسی خواهد شد.

دبیر نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۴اظهار کرد: ۵ رویداد ریورس پیچ که در آن صنایع شیمیایی، صنایع ارتباطی و صنایع کشاورزی نیازهای خود را مطرح می‌کنند نیز در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود.

برچسب ها: المپیاد ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار