امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در جستجوی جسد کودک ۵ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انجام ۲۱ عملیات جستجو برای یافتن جسد سبحان هنرمند، کودک ۸ ساله غرق شده در رودخانه خرسان خبر داد.

کاظم فلاحی‌دوست گفت: از زمان اعلام غرق شدن این کودک در رودخانه خرسان (دوم اردیبهشت امسال) تاکنون هشت روز عملیات اکتشاف با مشارکت هشت تیم متشکل از امدادگران کوهستان، نجاتگران محیط‌های آبی و سگ‌های جستجوگر از سوی نیرو‌های هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت پشتیبان انجام شد، اما جسد او هنوز پیدا نشده است.


او افزود: «سبحان هنرمند» کودک پنج ساله اهل روستای «نارمه» از توابع شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری ۱۴ روز است که در رودخانه خرسان غرق شده است و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند.


فلاحی دوست با بیان اینکه عملیات جستجو در برخی از روز‌ها به علت بارندگی و خطرات رودخانه وحشی خرسان برای امدادگران متوقف شد، ادامه داد: عملیات پایش رودخانه خرسان برای یافتن سبحان همچنان ادامه دارد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: یک قایق امداد و نجات، تیم غواصی استان و هفت دستگاه ماشین آلات هلال احمر در اختیار امدادگران برای کشف جسد غرق شده در رودخانه خرسان است.


به دنبال دستور ویژه کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر مبنی بر پای کار آمدن همه امکانات هلال احمر برای پیدا کردن این کودک فلاردی، درخواست امکانات و تجهیزات تخصصی و جدید صورت گرفت.

برچسب ها: غرق شدگی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.