تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد

در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در مراسمی باحضور مسئولان استانی و کشوری از ۹ معلم تجلیل شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۲ سال مسکوت مانده بودکه این سند در این دولت رونق یافت.

محمد جمالی با گرامی داشت یاد و نام ۱۰۳ شهید آموزش و پرورش و همچنین تبریک هفته معلم افزود: امام خمینی (ره) شغل معلمی را شغل انبیا عنوان کرده اند و رهبری معظم انقلاب در بیانی فرمود همه زیر بار و مدیون معلم هستیم.

او با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۱۲ سال مسکوت مانده بود ادامه داد: این سند در این دولت رونق پیدا کرد، بیش از ۷۰۰ کلاس درس ساخته شد و بیش از ۳ هزار نفر معلم استخدام شدند و تا مهر ماه نیز بیش از ۵۰۰ نفر دیگر جذب می‌شوند.  

جمالی با بیان اینکه در دیدار معلمین با رهبر معظم انقلاب به نقش بنیادین معلم و نقش تبیینی آنها اشاره شد،   گفت: امیدواریم با تلاش و همت شما بتوانیم نقش‌های معلمی در کلام و فرامین رهبری را پیاده سازی کنیم.

در ادامه این مراسم دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش باید قدر معلم و جایگاه او را بداند گفت: اگر موضوعی بخواهد شأن معلم را خدشه دار کند، این نهاد باید از مقام معلم دفاع کند.

ستار هدایت خواه با بیان اینکه معلمی با سایر مشاغل متفاوت است افزود: امروز معلمان نقش مضاعفی دارند و نسلی که تربیت می‌شوند باید سربازانی در رکاب امام عصر (عج) باشند و بتوانند کام تشنه دانشجویان غرب که تشنه حقیقت و مفاهیم انقلاب اسلامی هستند تربیت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش آفرینی هستند در این راستا در چینش نیرو‌های استان از نیرو‌های بومی استفاده کردیم.

علی احمد زاده با تاکید بر اینکه جایگاه معلم ارزشمند و گرانبها است و نیاز به پوستر و تمجید ندارد افزود: امروز در همه عرصه‌ها نقش و اثر معلم دیده می‌شود همه پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های علمی، نظامی و پزشکی و... همه مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان است.

او با اشاره به اینکه باید در‌کنار نقد از تخریب مدیران استان پرهیز شود ادامه داد: فرزندان این استان با حضور در جایگاه‌های مختلف تجربه کسب می‌کنند و وقتی از این مسئولیت کنار می‌روند باید آنها در رده‌های بالاتر کشوری ترقی پیدا کنند اگر در زمان مدیریت آنها تخریب شوند موانع برای ترقی در سطح کشور رخ خواهد داد در این راستا معلمان در تربیت فرزندانی که بتوانند آینده استان را اداره کنند و در رده وزیر و مسئول باشند نقش دارند،  گاهی برخی تخریب‌ها سبب شده است همه تلاش‌ها برای ترقی فرزندان استان بی نتیجه بماند.

احمدزاده گفت: فرزندان این استان مستعدترین افراد برای نقش آفرینی هستند و در این راستا در چینش نیرو‌های استان از نیرو‌های بومی استفاده کردیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.