هلال احمر سمنان ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی اجرا کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در زمینه کمک به رفع تنش‌آبی و حوزه بهداشت و درمان، با ساماندهی خیران و به همت داوطلبان از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا کنون اجرا شد.

درخشان  در نشست با اصحاب رسانه در سالن همایش هلال‌احمر سمنان گفت: جمعیت هلال احمر استان در راستای انجام وظایف بشردوستانه در قالب طرح نیابت، به دیدار سالمندان رفتند تا خاطره‌خوش برای آنان ثبت کنند.

وی ادامه داد: ۱۰ مرکز امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر در نقاط مختلف استان سمنان فعال است که از ۳۰ تا ۴۵ روز تجهیزات پزشکی را به نیازمندان امانت می‌دهند که طی یکسال گذشته ۶۴۰ نفر از این ظرفیت استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان ابراز کرد: سه‌هزار و ۸۰۰ سبد معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال طی یکسال گذشته توسط داوطلبان هلال احمر تهیه و در بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر در کمک به محرومان خدماتی ارزنده در بخش‌های مختلف ارایه کردند که ارزش این خدمات حمایتی ۱۲۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، کاشت نهال و توانمندسازی زنان در قالب طرح یاس از دیگر اقدامات بشردوستانه هلال احمر سمنان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.