جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه جزئیات زمان اعزام زائران حج تمتع کرمانشاه به سرزمین وحی را اعلام کرد.

سعید کریمی‌خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع از هفته آینده، گفت : امسال ۹۶۵ زائر از استان کرمانشاه در قالب هشت کاروان - پنج کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه - به حج تمتع اعزام خواهند شد. 

وی افزود: زائران کرمانشاهی در قالب کاروان‌های ۹۵، ۱۲۰ و ۱۳۵ نفره از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم سرزمین وحی خواهند شد که شش کاروان مدینه بعد و دو کاروان مدینه قبل خواهند بود. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین گروه از زائران حج تمتع استان ۲۴ اردیبهشت و آخرین گروه نیز ۱۸ خرداد عازم سرزمین وحی می‌شوند و زمان بازگشت اولین گروه اول تیر و آخرین گروه ۲۰ تیر خواهد بود. 

وی در خصوص جزئیات زمان اعزام زائران گفت: اولین گروه زائران کرمانشاهی -کاروان شماره ۱۵۰۰۶ - شیعه و مدینه قبل هستند که با ظرفیت ۹۵ نفر در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به سمت عربستان پرواز خواهند داشت و اول تیر هم به کشور باز می‌گردند. 

کریمی خو تصریح کرد: کاروان‌های شماره ۱۵۰۲۴، ۱۵۰۱۵، ۱۵۰۱۶، ۱۵۰۲۳ و ۱۵۰۰۹ نیز همگی اهل سنت و مدینه بعد می‌باشند و به ترتیب در تاریخ‌های ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۳ و ۱۴ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و زمان بازگشت آنها دقیقاً یک ماه پس از زمان اعزام شان خواهد بود. 

وی یادآورشد: دو کاروان باقی مانده اهل شیعه نیز با شماره ۱۵۰۱۸ و ۱۵۰۱۳ به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۸ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که کاروان شماره ۱۵۰۱۳ در تاریخ ۲۰ تیرماه و کاروان شماره ۱۵۰۱۸ نیز ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به کشور باز خواهند گشت .

برچسب ها: حج و زیارت ، خانه خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار