لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال مادرید - بایرن مونیخ/ چه تیمی حریف دورتموند در فینال خواهد شد؟

در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است.

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه خانگی اش سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ است.

دیدار رفت ۲ تیم در ورزشگاه آلیانز آره نا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. وینیسیوس جونیور هر دو گل کهکشانی ها را به ثمر رساند و در سوی مقابل لروی سانه  و هری کین گلزنان باواریایی‌ها بودند.

رئالی‌ها در بازی رفت محتاطانه بازی می‌کردند و این تصور  می‌رفت که کارلو آنچلوتی به تساوی در مونیخ نیز راضی است، اما شاگردان توماس توخل بازی هجومی را به نمایش گذاشتند، اما از پس کهکشانی بر نیامدند.

شاگردان آنچلوتی شنبه هفته جاری با پیروزی ۳ بر صفر مقابل کادیز و شکست ۴ بر ۲ بارسلونا مقابل خیرونا برای سی و ششمین بار قهرمان لالیگا را به دست آوردند تا با انگیزه مضاعف تری پا به بازی با بایرن مونیخ‌ها بگذارند و بازیکنان رئالی امیدوارند با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باز هم برترین تیم اروپا شوند.  

در سوی مقابل بایرن مونیخ در فتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان ناکام ماند و به همین دلیل تنها شانس آن‌ها برای کسب جام لیگ قهرمانان اروپا است و مطمئنا توخل و شاگردانش تمام توان خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهند گرفت تا ناکامی هایشان را جبران و از خاطر هوادارنشان پاک کنند.

 ۲ تیم تاکنون ۲۷ بار  به مصاف یکدیگر رفته اند که ۲۵ بازی در مراحل حذفی بوده است که سهم رئال مادرید ۱۱ و بایرن مونیخ ۱۲ پیروزی بوده است. ۴ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

دیشب دورتموند با یک گل از سد پاری سن ژرمن گذاشت و در مجموع با برتری ۲ بر صفر راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و باید منتظر ماند و دید آیا شاهد یک فینال تمام آلمانی خواهیم بود یا اینکه زنبور‌ها باید به مصاف کهکشانی‌ها بروند.

شیمون مارسینیاک داور ۴۳ لهسانی قضاوت این دیدار مهم را بر عهده دارد.

خبرنگار: سجاد هدایت پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار