بهره‌مندی بیش از یک هزار و ۸۰۰ خانواده زندانی از کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ خانواده زندانی از کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان اصفهان بهره مند شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان  ، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: انجمن حمایت از زندانیان خدمات مختلفی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی، کمک هزینه بهداشت و درمان و اجاره‌بها، تحصیل فرزندان، و ایجاد اشتغال از جمله آن است.

سید محمد موسویان  افزود: در سال گذشته نیز شاخص‌ها و آمار‌ها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی به نحو مطلوبی افزایش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان  هدف اصلی در این حوزه تحقق را درآمد پایدار دانست و گفت: در تلاش هستیم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانی و خانواده همزمان دنبال شود تا بتوان حمایت‌های مالی پایدار را از خانواده‌های تحت پوشش به عمل آورد و در این راستا از ظرفیت و همکاری بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده و استقبال می‌شود.

موسویان  بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرده و همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال به اشتغال آنان کمک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار