۷ پایگاه امداد جاده‌ای در همدان در حال ساخت است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: هفت پایگاه امداد جاده‌ای در نقاط مختلف این استان در حال ساخت و ۲ پایگاه در دست تعمیر و بهسازی است.

علی سنجربگی افزود: ۹ موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان در سال گذشته به منظور ساخت و ایجاد این پایگاه منعقد شد و هم اینک پایگاه‌های امداد جاده‌ای در فامنین، درگزین، گرمک رزن، فرسفج تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و مسیر تفریحی و توریستی گنجنامه در حال راه اندازی است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های هلال احمر ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی است، افزود: ۹۵۶ برنامه حمایتی سال گذشته در همدان اجرایی شد که یک نمونه از ان آبرسانی به روستای کنجوران تویسرکان با تلاش هلال احمر و کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: این مجموعه به عنوان واسط آسیب‌ها را شناسایی و در مذاکره با خیران آنها را برای رفع این مشکلات ترغیب و بسیج می‌کند.

سنجربگی اظهار داشت: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر با بهره گیری از منابع جمعیت و خیران اقدام به خرید یکسری از تجهیزات از جمله واکر، ویلچر، کپسول اکسیژن و سایر اقلام کرده و در دوران کرونا ۶ هزار نفر از این تجهیزات استفاده کردند.

وی افزود: ۱۳۴ هزار و ۵۹۰ نفر سال گذشته از این تجهیزات استفاده کرده و همنین افراد برای بهره گیری از این تجهیزات به این مرکز مراجعه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: بسته‌های حمایتی و معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ و دیگر اقلام خوراکی بین محرومانی که زیر پوشش نهاد‌های حماتی نیستند به ارزش ۵۷۳ میلیارد ریال سال گذشته توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.