راهدارخانه‌های مازندران نو نوار می‌شوند

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از عملیات بهسازی، تعمیر و تجهیز ۱۴ راهدارخانه این اداره کل خبر داد.

یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از عملیات بهسازی، تعمیر وتجهیز ۱۴ راهدارخانه این اداره کل در محور‌های ارتباطی استان با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران خبر داد و گفت: راهدار خانه‌های مازندران نو نوار می‌شوند.

او افزود: این اداره کل در راستای برنامه‌های پیش بینی شده در بخش بهسازی، تعمیر و تجهیز راهدارخانه‌ها موجود در سطح محور‌های استان به منظور بالا بردن کیفیت عملیات راهداری، نسبت به ساخت سوله آشیانه ماشین آلات و بهسازی راهدار خانه را در محور‌های ارتباطی استان اقدام نمود.

ابراهیمی در ادامه راهدارخانه‌ها را محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری دانست و گفت: راهدارخانه‌ها بهترین مکان برای خدمات رسانی مطلوب و به هنگام برای مسافرین و بازماندگان در راه هاست.

او افزود: این راهدارخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های مازندران باشیم.

او گفت: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۱ پروژه راهدارخانه مرکزی تاکنون تعداد ۶ پروژه به مرحله بهره برداری رسیده و تعداد ۵ پروژه نیز بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیمی درخصوص پروژه ساختمان ادارات شهرستان، گفت: مرمت و بازسازی ۵ دستگاه به پایان رسیده و ۵ دستگاه بزودی جهت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان تکمیل خواهد شد.

۲۳ راهدار خانه در محور‌های ارتباطی استان به منظور حفظ و نگهداری و بهسازی از راه‌ها در سطح استان مستقر می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار