در جریان معاملات امروز ۱۹ اردیبهشت؛

۴۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۳ هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان ثبت شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۹ اردیبهشت شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۳ هزار و ۳۹۲ واحدی در تراز ۷۳۷ هزار و ۹۴۹ واحدی قرار گرفت تا همچنان شاهد بازاری منفی و بی رقم باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: حجم معاملات امروز ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۳ هزار و ۶۲۸ میلیارد تومان ثبت شد و در نهایت هم ۴۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد. 

او می‌گوید: امروز ۲۶ درصد بازار به عبارتی ۱۸۸ نماد در محدوده منفی و ۷۴ درصد بازار در بازه منفی به کار خود پایان دادند. امروز بیشترین میزان ورود نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت و بیشترین میزان خروج نقدینگی را صنعت پتروشیمی به خود اختصاص دادند.

این کارشناس بازار سرمایه در نهایت گفت: امروز هم مانند چندین روز گذشته بازاری منفی و بی رقم و در حالت رکوردی را تجربه کردیم و از ابتدای بازار همین شرایط آغاز شد.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ضرر های بورس
آخرین اخبار