دستگیری زن کلاهبردار در جنوب تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن کلاهبرداری که با فریب دادن افراد سالخورده، از کارت‌های بانکی آنها سرقت می‌کرد خبر داد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان از یک زن جوان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه فریب دادن افراد سالخورده و برداشت مبالغ از کارت عابر بانک آن‌ها در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۰ خزانه، دستگیری این زن کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران پس از بررسی محل سرقت و بازبینی دوربین‌های مداربسته، هویت سارق که خانمی حدودا ۴۵ ساله بود، شناسایی شد و تصویر متهم در اختیار تمامی واحد‌های گشت انتظامی و عملیاتی قرار گرفت.

سرهنگ مافی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری ۱۶۰ خزانه فرد کلاهبردار را در حین فریب یکی از شهروندان سالمند مشاهده که بلافاصله در یک عملیات پلیسی دستگیر و به کلانتری انتقال دادند

وی ابراز داشت: در بازرسی اولیه تعداد ۲۲ کارت بانکی کشف شده و متهم به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فریب دادن افراد سالخورده اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم فقط در یک مورد کلاهبرداری ۷۵۰ میلیون ریال از کارت شاکی انتقال داده بود افزود: تا کنون ۱۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده است.

سرهنگ مافی در پایان به شهروندان توصیه کرد: تحت هیچ شرایطی کارت بانکی خود را به همراه رمز آن در اختیار افراد دیگر قرار ندهید. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار