توسعه مشاغل خانگی یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت شد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم بهره برداری از کارگاه خیاطی در اردکان با بیان اینکه برای تحقق شعار سال یکی از راه‌های مشارکت مردم توسعه مشاغل خانگی است، گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت شده است.

 وی با اشاره به اینکه سهمیه استان در سال گذشته ۱۲۵ میلیارد تومان بود، گفت: از بین هزار و ۶۰۹ طرحی که به بانک برای اخذ تسهیلات معرفی شده اند تاکنون هزار و ۲۵۶ طرح توانسته اند تسهیلات دریافت کنند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی پشتیبان در سطح استان در دستور کار جدی ما قرار دارد، تصریح کرد: در سال گذشته ۵۷ طرح مشاغل خانگی پشتیبان برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

فلاحتی توسعه مشاغل خانگی در استان را یکی از راه‌های کاهش نرخ بیکاری بانوان عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی و همچنین آموزش‌های مختلف برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی از اقداماتی است که این اداره کل در حمایت از صاحب این نوع کسب و کار‌ها دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار